szombat, április 15, 2006

girl from nowhere

haliho

a mai nap is eltelt. illetve muloban. ma ujra felfedeztem a zene letoltes szepseget. nagyon reg ota ugyanazokat a muzsikakat hallgattam, ram fert a ver frissites.
gazdagabb is lettem par tunenal.
beszeltem mikekal, aki most cipruson sutteti a hasat es dolgozik almaim munkahelyen a bird parkban. mint kiderult a kedvenc papagajom ehen veszett. egyebkent cyp mint reg, az ido jo, a tenger meg hideg, az elet uncsi. akkor is komolyan fontolgatom h ha sikerul ott melot biztositani nekem is a bp-ban akkor itt hagyok csapot papot es visszaterek par honapra. szarra unom majd magam, de legalabb a munkam olyan lesz h elvezni fogom.
nem vagyok hajlando beletorodni abba h ugy eljem le az eletem h olyasmit kell csinalnom aminek semmi ertelmet nem latom, csak arra szolgal h kapjak erte creditet, amit a honap folyaman elkoltok, ami azt eredmenyezi h megint csinalhatom azt amit nem szeretek. ennek a loopnak a wilagon semmi ertelme. azt mar elfogadom tenynek h haza tartosan nem megyek. hiaba vannak ott ocseim, barataim, ott csak olyan munka var amitol a sikito frasz jonne ram. ergo ehen vesznek.
mint ahogy vampirka mondta anno nekem nincsenek ambicioim. ja, konkret terv az nincs. azt mar kezdem kapizsgalni h mibol nem kerek. addig meg, mint a dudva hagyom magam sodrodni. ha meg vhol betelik a pohar odebb allok. itt mar betelt. bolcs dolog lenne kihuzni itt oszig. de a bolcsesseg sose volt eros oldalam.

Nincsenek megjegyzések: