kedd, április 04, 2006

morning glory

lassuk csak mit irtam utoljara...

ahan tom middleton. hat az eletem egyik legszarabb partyja volt. az audio full tele, a rezidens dj-k live acteztek 3ig. tom elvileg aztan lepett fel. de mi mar nem vartuk meg. hazajottunk, aludtunk. szomoru...

tegnap felhivtak h nem kell meloznom menni, tehat a szokasos keddi dayoff mar megvolt hetfon. meg ezt a hetet kell kibirnom aztan 1 het szabi. nezegettem a neten munkakat de eleg siralmas. nem tom mitevo legyek. megprobalok par agencyt is.

anglia nem jott be nekem at all. nem tok mit kezdeni azzal h nincsenek barataim. van itt par ember akikkel kapcsolatban vagyok es kozel allnak hozzam, de egyebkent tok maganyosan eldegelek. szoporem....

nade sebaj. fel a fejjel. a napocska sut, a tavasz eljott. lehet h a tel miatt vagyok kicsit melyebben es minden rendbe fog jonni. cipruson is kivoltam akadva aztan belebotlottam Rumie-ba meg a Bird parkba es egybol szebb volt minden.

mike haverom, akit cipruson ismertem meg es hatalmas lokoto, holnap megy vissza ciprusra. beszeltunk tegnap este telefonon es nagyon fuzott h menjek vele. tegnap este reszegen mg nem is tunt annyira lehetetlennek, de most mar csak a hideg raz. nem hiszem... en innen mar haza fogok menni. otthonrol meg a tehen tudja h merre.

es h mikor? hat amig vissza nem fizetem a tartozasaimat addig ugye semerre. juliusban mindenkep haza kell mennem. eddig azt tervezgettem h novemberig kihuzom itt, mert akkor egy kis penzt meg felre is tudok tenni. de mar kezdem lefaragni a honapokat. kezdi nagyon nem megerni..

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

áprili snégy kedve sünnepünk,
szépéletet tehoztál nekünk..

Névtelen írta...

Figyi Ticc, az ilyen bevagyok fordulva es nagyon szar itt rohamok elmulnak. a gumtree.com es a tntmagazin.com-on nezzel szet melo ugyben. Nehogy mar batran elfussal vazze

Névtelen írta...

milyen agencyt, nyuszika?

Szuper65 írta...

hat ennyire le sem vagyok torve.
legkozelebb pontosabban fogalmazok.