csütörtök, április 13, 2006

grim fandango

akkor kezdjunk neki...
londonbol tegnap este hazajottem. jol ereztem ott magam. kataval jol kijottunk. megdobbento h mennyire maskent viselkedunk idegenben, mint otthon. ugy ertem h sokkal konnyebben baratkozunk, nyitunk mas emberek fele egy idegen orszagban mint tesszuk ezt Mo-n.

londonban meg meglatogattuk sabinat, kata baratnojet is. o is au pair egy csaladnal egy kisallatkeresekedes szagu hazban.

krisit nem sikerult elernem. :( ez nagyon nem jo.

hazafele, mar jobban odafigyeltem a vasut trefaira es megterveztem az utazast. azaz megnyomtam a more details gombot a weboldalon. utkozben megiszogattam par sort. mire hazaertem az ures lakasba, mert mindenki hazon, orszagon, magan kivul van, so addigra mar kellemesen csipugtam. de adam freeland partyra csak menni kene. felhivtam jogtanacsosomat, h mit gondol. azt mondta h a bal elso hangfalat ajanlja. en a jobbat valasztottam. mindig ott tanyazok. tok egyedul mentem es nagyon jo is volt igy. szeretek egyedul bulizni. itt mostanaban nagyon nyomulnak a rockzenes break beat-ek. ami 6 track utan mar uncsi sztem. adam jokat jatszott. 2kor hazajottem. es kialudtam magam.
most munkat kellene keresnem.

meg vmi. kata hozott nekem robbano cukorkas milkat. kedvenc csokim. raklapnyit pusztitottam el meg a kirowskis idoszakban. koszi.

akartok vmi kepet? csak h szinesebb legyen. a multkor hod volt, most legyen mokus.

Nincsenek megjegyzések: