szombat, április 08, 2006

douche and turd

pont most neztem meg egy sp-t, ami elegge odavag a hazai aktual politikai helyzetre.
a 808-as, reszrol van zo, aki teheti nezze meg. erteni fogja...

ma mar elkeszitettem az ebedemet. fot krumpli, salata, barany nyak sutve.
meg egy ora es megyek is a robotba. aztan barataim haliho... nyaralok.
az ido meg mindig szep. minden suti.

megnezem h az itteni sea life centerben van e munka. jo lenne ott melozni. piranhakat etetni meg capakat. a game tester ceg nem keres most senkit. nagy banatomra.

most mar egyebkent biztos h beteg vagyok a halpulttol. tegnap egesz nap remeget a jobb szemem. tudjatok olyan hulye erzes mintha dobogna az also szemhejad. itthon nem remeg.
azonkivul neha arrol almodozom h egy 4 kilos egesz salmonnal hadonaszva vegig kergetem a vevoket az egesz shopfloor-on. nemelyiknek meg felnyomnek 9 cumberland sausages-t es egy rib eye steaket a seggebe. de csak miutan letuszkoltam a torkan 7 osztrigat hejastul, pancelostul. ... egy perc csak beveszem az orvossagom ...
nna itt vagyok.
hol is tartottam? ja a melom. hat, egyszoval, annyira mar nem elvezem.

most egye dvd-t kell irnom.
pisz

Nincsenek megjegyzések: