hétfő, április 24, 2006

screw u guys, i am going home - give it away

a mult heten elhatalmasodott rajtam a nnaenmosthazamegyek laz. elmelkedtem h is lehetne ezt koltseghatekonyan, gazdasagilag ugy megoldani h a leheto legjobban megerje. az ugye teny, h a sainsbol mar nagyon elegem van. az is teny h van egy tonna fizetet szabadsagom. tehat ha sokat vagyok szabin, akkor ok csengetik a fontot, nekem meg nem kell bent lennem es idegrohamokat kapnom. kb. ezek a tenyezok vezettek oda, h ma bementem a beszelni a managerrel. mondtam neki h maganeleti okok miatt haza kell mennem 3 hetre. tajtekzott... elkuldtott a personal managerhez. o siman engedelyezte, de csak 2 het a fizetet szabi. vissza... o meg mindig tajtekzik. odahivja maga melle a duty managert. az ram nez.
- haza kell menned?
- ahan
- hat had menjen.
- de nem tudom kivel potolni az orait, szarban vagyunk...
- de hat ha mennie kell...

aztan kiderult h csak 2 het a fizetet, erre elindult a personal manager fele h ugyan fizessek mar ki mind a 3 hetet. szep...

mivel most semmi penzem nincs, ezert nem tom megmondani h pontosan melyik masina repit haza, de valszeg majus 7-tol majus 28-ig leszek otthon.
3 weeks heaven, alig varom mar. ocskosok, baratok, zuglo city, brassoi, ram-szakadek, vlagya szulinapja, rokkenroll
a nap is szebben sut
walt disney logo
ugro delfin
cica gombolyaggal

nnna en most toltore rakom magam...


Nincsenek megjegyzések: