péntek, február 10, 2012

a sas leszallt

meg ferihegyen megismerkedtem 2 fr lannyal, arra jo volt hogy beolajozza a fr nyelvtekervenyeimet. arra már nem h elkérjem a számukat. de nem is igazán kellett.
a repülőút eltelt, aludtam, olvastam, naplementét akartam fotózni, de az istenért nem akart úgy fordulni a gép.

a disney buszra várni kellett vagy fél órát, de legalább jutott időm arra, hogy befaljam öcskös bnője által készített rántott husis szendvicseket. ezúton is köszönet értük.

megérkeztem chessy-be, ahol diznilend van btw, találkoztam taracskaval és elcipeltük magunkat és a bőröndöket hozzájuk, ahol anyuka és hugi szívélyesen köszöntöttek. nagyon kedves pillanat volt, szinte egész elérzékenyültem. vacsi után dodo, majd reggel ügyek intézése.

volt pár kérdés ami válaszra várt, első sorban pld a szállás. féltem nagyon, hogy beraknak a P-be ami egy átlagos cellának felel meg csak nem olyan kényelmes. de szerencsére B-be tettek, ahol már lehúztam netto egy évet, szóval ez a felhő eloszlott. persze még mindig kérdéses volt, hogy kiket miket kapok szobatársnak.

erre is fény derült du fél kettő tájékán. az elsőtétített nappaliban találkoztam a másik szobában lakó alexanderrel, aki egy 22 éves fr meleglelkű fiú. szobatársa is is az. de az ő lelke csak heti 2x 3x járja a szobát, mert van neki társa os ott lelkiznek általában.

én jelenleg egyedül vagyok ebben a szobában, aminek múködik a fűtése, nem úgy mint zuglói kis lakomnak, így elég kellemes. ha minden igaz, akkor magényom nem tart soká, ma beköltözik hozzám vki. remélem nem.

felhívtam a munkahelyem is. kiváncsi voltam mikor kezdek. ma este hatkor. éjjel kettőig. ezek sokat nem cicóznak. egyból beraktak zárni. de sebaj. csak előtte még be kell mennem a parkba elintázni a id kártyát mert a két szép szememért nem lesz nyitva az iroda pénteken 18ig.

jól érzem magam itt. remélem a munkában sem lesz semmi probléma.

az idő zord. hideg van.

jah anett. lassú de van.

Nincsenek megjegyzések: