csütörtök, február 16, 2012

owl

öcsköst hívtam bagolynak kiskoromban. hagyatkozva a családi legendáriumra ő éjjel volt aktív és nappal aludt. most is. én csak kóstolgatom a kései órákban való munkavégzést. a gyárban minden okés. végzem a dolgom. az emberek kedvesek. persze nincs kolbászból a kerítés. szerencsére. nem is tudom mit csinálnánk a sok kóborkutyával. kértem h cseréljék meg a szabadnapjaimat, hogy több időm legyen szomszédkával. 4 napra rá közölték h ez lehetetlen, különben is tudtam amikor kijöttem h itt nem így mennek a dolgok. még én kértem elnézést a végén, vállon veregettem a teamleadert és megköszöntem neki, hozzátéve hogy semmi baj, tudom h mindent megtett. remélem nem érti félre. most meg itten üldögélek, kint szürke és lóg az eső lába. majd kimegyek ha dolgozni kell. max.

Nincsenek megjegyzések: