csütörtök, február 23, 2012

first stroke

tegnap az egyik teamleader felhívta a figyelmem hogy bizonyos meg nem nevezett munkatársak kifogásolnivalót találtak a modoromban és a hozzáállásomban.

nyilván arra az esetre gondol amikor a beleásítottam a briefing-be és kitűzőket kezdtem cserélgetni amikor az aznapi targetszámokat vázolták. mea culpa.

vagy arra is gondolhatott, amikor a mellettem dolgozó kedves hölggyel közöltem hogy díjaznám ha nem próbálna kioktatni, hogy kinek adhatok reklámszatyrot és kinek nem.

ezek a teamleader-ek itt szopnak dizniben úgy 4 évet majd elküldik őket egy fél éves képzésre, fél év tanulóskodás, majd eljő a nap amikor felvehetik a kék mellényt és onnantól kezdve közvetlenül nyalhatják a manager seggét, aki persze a headoffice méretes csöcsén csüng ami hozzá van nőve az államokbeli főtramplin tökig kék-piros-meg-csillagok, csak a homlokán a made in china felirat. szóval geci fontosnak hiszik magukat csak azt felejtik el időközben, hogy mi mind ugyanannak a cégnek dolgozunk. nem nekik. nem értük. a másik amit elfelejtenek, hogy egy játékboltról beszélünk. ez nem agysebészet és nem is az idegen légió.

holnap lejár a próbaidőm. majd emlékeztetem őket.

Nincsenek megjegyzések: