péntek, február 10, 2012

olasz invázió

még egy óra hogy el kelljen indulnom munkába, aztán pedig éjjel kettőig iga.
itt most hatalmas a jövés menés, mert beköltözik éppen olasz szobatársam. heteronak tűnik és a fél család is itt van. szigorú apuka, dögös hugi és jóllakott napközis 20 éves fiucska. 5 bőröndnyi cuccal jött el sem hiszem sztem különgépet béreltek.

én aludtam egyet délután a captain amerika képsoraira, jobban hat mint a meleg tej.

ez az olasz asszem egészen más lesz mint a tavalyi. persze vele sem volt különösen gond, pláne hogy a másik szobában lakott, de az azért nem hiányzik hogy itt állandóan őrültek háza legyen.

a másik szobában nem tom mi történik. éjjel még 3 meleg srác bújt benne össze. reggel hallottam, amint 1 elmegy. dolgozni szerencsére. a másik kettő akkor léphetett le amikor a dizniben tettem vettem, vagy vmivel be van tömve a szájuk, mert egy hangot nem hallatnak. még jó h itt ez a fal. majd megnézem a fejét ennek a kis kócos olasznak amint rájön hogy megy itt az élet. :)

nah elkezdek lassan készülődni.

Nincsenek megjegyzések: