hétfő, február 20, 2012

catching up

az van hogy itt olaszul brekeg a bambino, aki egyébként igen csak bamba úgyhogy a neve ezentúl Bambi, hogy maradjunk a dizninél. a bnjével tiámozik már itt egy órája.

nekem ma szabadnapom volt, amit igen ahsznosan töltöttem és fel sem keltem 10ig, majd bemásztam a kádba, onnan be valdé-be ahol egy jó nagy bevásárló központ van és nekiindultam menőzni mind a 14 euroval a zsebemben.
először a francia keravill-ba ugrottam be, megnézni a fülhallgatókat. nem akarok fülhallgatót venni, csak nagyon tetszenek. megnéztem a laptopokat is, hiszen azok mindig olyan érdekesek.

miután nem találtam semmi kedvemre és pénztárcámnak valót átmentem a szomszédos videojátékboltba. btw igen, emberek még mindig super65 blogját olvassátok, nem hackelte meg egy 13 éves pattanásos info zseni egy kis wow/redtube combo közben...
szóval megkérdeztem hogy lehet e pc-s játékot kapni angol nyelven, az eladó felkacagott hogy hát itt franciaországban vagyunk. mondom köszi az ingyen földrajzórát tudom merre vagyok, de angolul szeretném élvezni az orkok halálhörgését. náluk csak franciául hörögnek, de tud egy boltot a nagy párizsban ahol láttak mát angol nyelvű software-t. nah diablo3-am is onnan lesz.

a lacoste boltba nem mentem be mert féltem hogy a van a kapuban egy pénz detektor ami hangosan felröhög amint leolvassa a 14 euromat én meg égek majd...

de a zaraba betévedtem, és találtam egy kafa dzsekit 9,99ért. 49ről leárazva. néztem is h mi baja lehet 3 ujja van vagy alul van a teteje, de semmi. 2 féle is volt egyik kapucnis a másik meg nem. nah a kapucnis már megvan. :) holnap megyek vissza a másikért mert kértem kölcsön pénzt. :) nagyon tetszik mind a kettő. tök vékony, de meleg mert tömtek bele tollat.

és még mindig volt 4 eurom. ezzel bementem a fnacba ami olyan mint otthon a mediamarkt csak van benne könyv is. kisherceg  4,6 euro.
megnéztem amit meg kell és irányba tettem magam, hiszen igaziból az auchanba akartam jönni borsóért a főzelékbe.

megvettem plusz egy kenyeret. 2 eurom meg mindig maradt de nem akartam elherdálni.

itthon naplementét fotóztam. taráztam picit most meg aludni fogok és fáj a fejem. holnap 18kor kezdek. éjjel 2ig. jó muri lesz.


Nincsenek megjegyzések: