kedd, február 14, 2012

offs

mornin' labrats reggel kilenc van. én már egy órája ébren, sőt voltam már a tónál is fotózni. az hogy ilyen gyorsan visszatértem nem annak köszönhető, hogy gyorsan lövök, hanem hogy az akksim ennyit bír. első dolgom amint fizut kapok, hogy veszek bele olyat, amivel 6 képnél többet lehet készíteni. persze most is sirályokat fotóztam amint a tó felett repdesnek, amihez elég kimenni a vligetbe nem kell feltétlenül ide franciaországba, de mit csináljak van az objektívben egy vacak madár mágnes, azokat vonzza. tegnap is szabad voltam. játszottam egy kis age of empires 3-at, majd taracskaval elmentünk bevásárolni és rántottunk csirkemellet. amikor nálam járt nagyon megtetszett neki és mindenáron azt akart enni. közben a kurva nagy tv-n terminátor 1-et néztünk, de bealudtunk rajta mind a ketten. szóval lustálkodtunk. estére meg voltam hívva hozzájuk vacsira. persze egy ilyen kiadós ebéd után leginkább csak átgurultunk a szomszéd utcába. ősökkel beszélgettem, ettünk, vihogtunk, mindenki nagyon kedves, én is bírom őket. itthon dumáztam kicsit szobatársammal. éjfél előtt már aludtam. a legjobb, hogy végre teljesen nyugodt vagyok. pont ahogy szeretek lenni.

Nincsenek megjegyzések: