csütörtök, január 03, 2008

sylvester

az ev utolso napja. edes semmitteves. mindamerre a szem ellat. kora delutan mozgolodas, adrian elokesziti a terepet a diszkolazhoz. hangfalakat es erositot cipel a balterembe. nehanyan halas szendvicseket gyartanak. meg a szagatol is irtozom.
mi J ugynokkel elkezdtunk 18 korul palinkazni. ennek eredmenye az lett h 21korul berugva este ossze a laptopom elott, gus gus-val a fulemen. egy ora mulva tertem ujra magamhoz. keszen arra h folytassam a partyzast. osszeraktuk a lemjakat, es ejfel elott fel oraval nekialltunk diszkozni. tanci tanci, sok r'n'r, diszko, funk, ami kell. konfetti dobalas, puszilkodas, koszontes, mosoly...
mindezt reggel fel otig birtam. visszatertem a szobamba, negykezlab felmasztam a galeriara es az agy mellett 30 centivel kileheltem a lelkem. J ugynok nem birt ravenni h felmasszak az agyba ugyhogy betakart es magamra hagyott. masnap rosszul voltam. reggelinek egy painkiller. egesz nap kovalygas. tokeletes buli volt.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

istvan eltessen sokaig es fogadd csokjaimat draga komenista baratom szuletesnapod alkalmabol!