kedd, január 15, 2008

hagyma

me elultettem az obiban vasarolt ujhagyma magokat. szamszerint 500+. irtam levelet is a garafarmnak h ugyan kozoljek mar h eme magok hibridek-e? kozoltek ja. kozoltem a komcsikkal h ja. nem voltak feldobva.
holnap elultetek jopar fajta paprikat is.
-varjatok sinko mekkert h mennyek man haza mert menne sielni... nezek gepet...-
delutan tw-ztunk. remek jatek mar szamtalan orat elbasztam vele.
ez egy unalmas poszt.
meg poen sincs benne.
varjatok rakok bele.
ilyen hulye videki faviccet

mit nevezünk hallótávolságnak?
az akvárium és az istálló közti távolságot

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

tesokam nem neked valo ez a videki elet, tok uncsi.
en reggel felkelek, bemegyek dolgozni, este meg hazamegyek. na ez az igazi elet :D

amugy a roviditiseid es az ekezetnelkuli iras mar kezd rendesen feladvany lenni nekem :D

Névtelen írta...

nem tudom mirol beszesz, szerintem az, hogy "kozoljek mar h eme magok hibridek-e? kozoltek ja. kozoltem a komcsikkal h ja." unottsagaban nagyonis is witzes volt.

csokolade da vinci

Névtelen írta...

mi tortent ma??? megint elszallt a net?

Szuper65 írta...

el a rohadt

Névtelen írta...

Rég nem jártam erre, de tegnap a Májkel sörözésnél felhívta a figyelmememt, hogy mi lehet az oka hiányérzetemnek.
Most már tudom, hogy a vérző libák voltak!
eszembe is jutott az MDF disznóvágás is, de nem találtam meg a képet.
csak ezt : http://fotozz.hu/r/original/fotozz_155669.jpg