péntek, január 11, 2008

i am just a modern guy

januar 10 2008 csutortok 1133

mivel net az nincs nem tom megnezni h eddig miket irtam. ami semmi ahhoz kepest h amit most irok sem tom majd kozzetenni. de semmi vesz majd elolvassatok par nap mulva, ha hinni lehet az itteni telecomnak akkor max hetfon es ha hannes hasonlo utemben es hangerovel telefonalgat akkor meg ma.
greg visszatert es vele egyutt a csutortoki recolte is. mivel a kommuna fele nemet, spanyol, svajci v francia orszag kulonbozo pontjain tevekenykedik ezert sokkal tobb a rank eso munka is. amit nem banok hiszen vagy 2 hetig semmit sem csinaltam.

visszakoltoztem a nagy vendegszobaba ami mar mint az en szobam ismeretes. berendeztem kedvemre, kivalasztottam a legnagyobb es legkenyelmesebb agyat. egyetlen baj vele, h a plafontol 30 centire van es igy hallom a folottem lakot amint asit es a plafon meg tele pokokkal. de ez a phobiam mar muloban.

elvtarsaimat el kellene karantenolni. mindenki dogrovason. pruszkol, taknyik, pinkeye es nyomorultul kinezet. szenzacios z kategorias filmet lehetne forgatni, ahogy ebben az allapotban pld fejszekkel menetelnek. tegnap rajtam is erot vett.
- ugy tunik nem vok biztonsagban, 2 4 eves forma kislany azt jatsza h mogem lopakodik es ramuvolt.-
szoval tegnap kivoltam mint a kutyus. aludni tertem este 9kor es ma reggelre mar jobb. ha lerobbanok akkor beperlem oket.

lakotarsam aki jo esellyel palyazik az eddig itt megismert legidegesitobb figura dijara kolcsonadta a speakereit es most abbol zuditom magamra a daft punkot. par szo a mokusrol. kamaszkorat tul komolyan vevo, 15 eves bnojet akit egyebkent rocco-t megszegyenito mennyisegben paraznal "my woman"nek hivja, mar kiskora ota fuvezik, cserkesz es azt gondolja h nemet orszagra a legrosszabb fenyt a tokio hotel veti. szegeny adolf bacsi ha tudta volna h fel evszazad es par bisex tini letolja a tronrol sztem elobb fejbe lovi magat meg kedves hitveset, nem kis szolgalatot teve ezzel az emberisegnek.

nnna a kiscsajok most itt szaladgalnak a hatam mogott. asszem orulnom kellene h boundolunk. nem, inkabb berakok megadeath-et. akkor hatha kifutkaroznak a szobabol. megse md - mivel nincs egy darabom sem- hanem ed rush alien girl. az a baj h arra meg en akarok elkezdeni futkarozni. legjobb dnb ever. nnna meg a nine. en mar csak ien regimodi vok.
fene belejuk. verszegenyebbnek neztem oket, de en voltam a marha. ahogy a mai partykon elnezem az atlageletkort ez a 2 4 eves meg feltunest sem keltene...

probaljuk massal... otlet? ... oke... lassuk ezt :Josh Wink - Higher state of conciousness, a nagyanyamat meg mondat kozben is kitudtam uzni vele. nnna faradnak... :) egyebkent nem unalmas az elet videken es konnyen talal maganak szorakozast az ember. igen elmes jatekokat.

uhh de hianyzik a net... hat bazz lenne kameram milliokat keresnek. ezek balettezni kezdtek. ha letezik jazzbalett akkor ez kortars pedofil acidopera. najo eleg beloluk. tankcsapdaval bevegzik.


-------------------------------------------------------------------------------

januar 11 2008 pentek 1402

piszkos diana... ejnye bejnye
tegnap este beboroztam es orakig beszelgettem adriannal a kommuna fenallasarol, szerkezeterol, multjarol...
van egy jobaratunk portugalia deli csucskeben a tengerpart menten, hatalmas foldbirtokkal. szeretnem meglatogatni. beszelnem kell hannessal h vegye fel a kapcsoltatot emberunkkel.
az este a szokasos koreografiaval ment. greg bevette magat a gep ele es a birodalmat epitgette. en olvastam a galaxis utikalauzt. koszi majkel again... ejfelkor mar dodo.
reggel nem birtam kikelni az agyikobol. hideg volt a szoba, sotet, baratsagtalanul tombolt a mistral kint. 10-kor masztam le az agyrol es belevetettem magam a penteki takaritasba. 11kor felebresztettem idegesito baratomat is es rendet raktunk szereny hajlekunkban. greg ujra a birodalom fele fordult en befejeztem a voros oroszlant koszi J...

ja tegnap torbe csaltak. megkerdeztek h akarok e vegezni par libaval. szamszerint 21. mondtam h barmikor kesz vagyok egy kis tapasztalat szerzesre, plane ha artatlan allatok elete aran juthatok hozza. egyetlen problema h mindezt nem itt hanem gn-ben hajtjuk vegre. 5 ora autokazas. ilyenkor szoktam lecsendesedni magamban majd a mindent a kozossegert-et mantrazni.
hala a kinti zord idonek mindenki a szobakban tobzodik. amien szerencsem van ez a szoba sem kivetel. pedig dijazni tudnek egy kis egyedulletet.

vki leszerelte a furdoben a fuggonyt... hm csak nem joey olalkodik a kornyeken?!


ujra van net :D

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

na vegre :D

Névtelen írta...

mar vartam en is az update-et... ;)