kedd, január 08, 2008

kossuth radio budapest

hireket mondunk

de csak roviden mert keso ejjel van, szemem leragad es aksim lemerul.
felszedem a szalakat...

szulinap.
negyediken magam alatt voltam rendesen. szegeny j ugynoknek az agyara is mehettem. penteki nap, takaritottunk, telt mult az ido semmi kulonos. en elszonyotoldtam h el is felejtettek es mar nem is szeretnek... stb...
szombaton azaz masnap sok sok elvtars erkezett messzik kommunakbol, surgott forgott a sokasag keszultek a tortak, amin mar szep magyar nepmesek fele betukkel kacskaringozott a nevem. este 8kor aperitif, majd finom vacsi, majd villany leo es boldog szulinapot gyertyakkal a tortan. meghatodtam, lakmaroztam. ebedlot ismet diszkova alakitottuk, am ezuttal nem jatszottam lemezjatszokon, csak pendrive-on tettem hozza par szamot a bulihoz. sokak szerencsejere. megint beruktam. megint jot tancoltam es ezuttal sok sok kep is keszult, amit majd holnap megosztok veletek. ill parat.
vasarnap halalomon voltam. koran keltunk, mert marseillbe voltunk hivatalosak. kitakaritottuk a szobat, osszepakoltunk es mivel nem tudok megjegyzni olyan szamot ami nem egesz lekestuk a vonatot. egyre erkeztunk a kikotovarosba, flo ertunk jott es egybol letaboroztunk nala. haraptunk vmit, majd napsutesben nyakunkba vettuk a varost. lattunk epuleteket, szigeteket, sok bunozo kinezetu lakost es egy figurat aki a masodikrol hajitotta ki a fenyofajat. ot meg is tapsoltuk.
este nem volt kedvunk kimozdulni ezert rendeltunk 3 pizzat es csatlakozott hozzank egy bizniszmen is, aki flo vmi ismerose. iszogattunk en megint becsipugtam, majd ejjel 1 v 2 korul agynak vettem az iranyt.
ma reggel ebredes utan visszamentunk a palyaudvarra es jucust feltettuk a buszra amivel elrepult. vissza haza. az en vonatomat toroltek ugyhogy nyertem egy extra orat. leultunk az egyetem konyvtaranak a lepcsojere es noket bamultunk, de 40 perc alatt egy vmire valot sem talaltunk. hetvegen aix en p-ben probalkozunk. ott elvileg jobb a kinalat. ezt nagyon lehet csinalni flo-val. :)
delutan 4kor ertem vissza a kommunaba. berendezkedtem a nagy vendegszobaba, kisajatittom a legjobb agyat es orultem magamnak, h meg par napig egyedul lehetek. este bekoltozott mellem 3 masik arc. mosoly lehervadt az arcomrol. osszecigoltem es visszajottem greg szobajaba. ja laptopot is szereltunk.
ezek tortentek. tobbit a reggeli birkazas utan. muszaly aludnom kicsit.
kulon puszi viragnak es termeszetesen az egyetlen, utanozhatatalan, rendkivuli j ugynoknek.

Nincsenek megjegyzések: