csütörtök, január 17, 2008

en garde - vivodasaim

2008.01.16. 2241

van most beloluk sok. ugyhogy szeretnek mindenkit megkerni h vegye fel a gumicsizmat es uljon kenuba, mert most ratok zuditom ozonet.
eloszor meg kell teremteni hozza a megfelelo enviromentet, ugyhogy begyujtottam a kandallot, leittam magam vorosborral es feltettem a saturday night fevert.
azzal kezdodott, h sinko barim megkert h ha lehet menjek mar haza februar elejen es o vigan sielhet, mig en atveszem a stafetat a webaruhazban. eddig sima, hiszen ugyis haza akartam menni marcius kornyeken.
aztan kezdett szovevenyesse valni. egyik dolog rantotta magaval a masik, gondolatok es tervek kavalkadja mig a vegen mar ott tartok h kinda elvesztettem teljesen a fonalat, megkerdojeleztem a letezesem itt vagy ott es alappillerek rengtek meg mindabban amiben eddig hittem es biztosnak veltem.

tehat az elejen csak annyi volt h elobb megyek haza egy honappal. puff nagy ugy...
megkerdeztem greget, h szerinte mennyiben erinti ez a kommunat h mikor jovok ill megyek. a valasza az volt, h mivel igazibol felelosseget nem vallalok magamra, besegitek ha kell, de nem erezni rajtam azt h tudom h miert vagyok itt vagy h mit akarok kihozni ebbol az egesz tapasztalatbol, haaat szoval igy basszam meg akkor lepek le amikor akarok, nagy valtozast nem fog okozni.
"and hit me like a hammer to my head..." jott a felismeres, kurvara igaza van. kit hulyitek en itt? turistakent elek

nnna idaig jutottam el tegnap este. leirom am az orlodes hogy s mikentjet is, csak ma mar nehezebb. nemsokara...

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

imho addig amig az elvtarsi kozossegben nem tudod (pl nyelvi okok mian), vagy nem akarod elhinteni azt hogy mi a lonak a nathas faszat csinalsz te ott, addig termeszetes, hogy ilyen a kep terolad. plane ohatatlanul eloiteletesek mikor a kommuna huszonharmincnemtudomhany eves multja soran 876csilliardszor talalkoztak komolytalan kalandorokkal.
van bennem egy ilyen erzes, hogy nem kommunikalsz veluk kello intenzitassal no.
tedd tisztaba a fejukben az almaidat, terveidet es egyaltalan az okait, az ottletednek. amig ezt nem teszed meg ufo leszel nekik. aze merem ezt ilyen magas lorol mondani, mer egy darabig ram is furcsan neztek ujdonsult munkatarsaim mikor 30 eves fejjel nulla tapasztalattal egyszercsak elszegodtem csaposnak. amint felfogtak, hogy ez egyszeruen azer van, mert kocsmaros akarok lenni minden a helyere kerult.
csok es nyugi!

Névtelen írta...

tesokam, asszem mar beszelunk errol, es azt kell mondjam kb olyan dontes elott allsz, mintha meghazasodnal. elejen csak jartok es jo, de aztan el kell hatarozni, hogy ez eleg e egy eletre es ha igen, akkor vagj bele. Persze valni meg akkor is lehet, de az sosem jo.

De azt azert tegyuk hozza, hogy nem tudom hany honapot egy lakokocsiban toltottel, elted a kommunan beluli fuggetlen eleted. nem eltel egyutt veluk teljesen. azt mar mondtam, hogy szerintem nalad addig mukodnek a dolgok rendesen, amig nem kotelezo. de azt is mondtam, hogy a kintleted alatt rengeteget valtozott a gondolkodasmodod, ami rad fert. :D

Amugy Majkelnek teljesen igaza van.

Szuper65 írta...

kosz sracok, most kitakaritom a szobat, majd folytatom a storyt
szep napot.

Névtelen írta...

azvan h ok nem ismertek teged mielott odajutottal.. mi meg igen es jol tudjuk h mekkora nagy utat is jartal be (es nem a foldrajzira gondolok)... meg te is... csak persze megkerdojelezed... ami egy nagy erenyed es azert is sikeralt ez a nagy fejlodes. ugyhogy greg nem tudja mit beszel.. meg biztos rossz napja volt. pussz.

http://youtube.com/watch?v=EuBzKV6XgvA
ezt meg nezdd meg es maris jobb kedved lesz.