kedd, január 22, 2008

ass long we have net

2008.01.21. 0929 hetfo

az irodaban ulok es a netet siratom.

befejezem a multkori kirohanasomat.
elkdezdett hianyozni a valahova tartozas erzese. ok, az elvtarsak elfogadjak h itt elek koztuk es veluk, de ettol meg nem vagyok a kommuna tagja. ezt ertettem az alatt h turistakent elek. marpedig nem bannam ha lenne egy otthonom. igy erzek most. csak azt nem konnyu eldonteni h akkor ez az otthon legyen monduk itt es eletem hatralevo reszeben ezt a kozosseget epitgetem. ez egybol magaval rant nagyon sok olyan dolgot, amit eddig termeszetesnek vettem, de ezutan mar nem lenne az. a mostani hazamenetelem jo pelda ra. ugyanis ien nincs h egyik naprol a masikra lelepek, vannak kotelezettsegeim es felelossegeim. ja, most meg nincsenek, de kepzeljuk el h lesznek...

szoval ragodtam ezen mint kutya a gumicsonton, aztan lecsillapodtam. a megfejtest meg mindig nem tom, de mar nem gyotrom magam.

es most marseille.

mint irtam penteken a dobozokat kiszallitjuk a vasarloinknak. en naivan azt hittem h van egy nagy piac, ott van egy stand ahova lebasszuk es kesz. nnna nem. teljesen direct marketing van, egybol a vevoinkhez megyunk. illetve csomopontokat szerveztunk ahonnan a vevok felszedik a portekat. elso megallo egy buzamalom volt, kesobb foleg konyvtarak v konyvesboltok. a vegen aperitif-re lattak vendegul minket egy hires epuletben, az elso panelhaz marseille-ben es arrol nevezetes h tervezoje vmi megahires csoka es tetris elven rakta ossze a hazikot. azaz nem mint otthon, egy kocka egy lakas, hanem fektetett L alakban borulnak egymasra a lakasok. igy mindek oldalra nez ablak es minden keco emeltes.
a mosolygas utan mirkohoz mentunk, aki kiugrott longo mai kid. most marseille-ben tanul es designer szeretne majd lenni. 17 eves a noverevel es meg vmi csajjal el egyutt Flo-tol 2 percre. megerkezesunket kovetoen azonnal foztunk egy bolognait. majd elkezdtunk iszogatni. volt egy tonna kiscsaj gn-bol, mert ezen a heten learazasok vannak es az osszes bolt felaron adja a bovlit. szombaton mi is elmentunk shoppingolni. roomie-nak sznapja volt, ugyhogy lenduletbol lepte meg magat mindenfele foldi joval. meg egy lemezboltbol is arucikkel tavozott /sinatra live/ holott en kibirtam h ne vegyek semmit. nehez volt. talaltam egy jerry lee lewis maxit, elvis-vel enekel, plus megadeath - symphony of destruction-t, de az elado vagy madarnak nezett vagy o maga volt tollas es 20€-t kert a kettoert. igy nem lesz bolt.

szombat este kimentunk az oreg kikotobe meginni egy sort es talizni mirko osztalytarsaival. sejtettem h elvezni fogom, amint korsonkent 5.8€val megvamolnak, plus 16 eves kiscsajok francia vihogasat hallgatom.
bevetettem minden fr tudasom es beszelgettunk. megkerdeztek h hany eves vagyok. ereztem h a dolgok kezdenek kicsuszni a kezeim kozul. nagyon kedvesen 23nak tippeltek. gondoltam rajuk hagyom, de nem megy a hazudozas ugyhogy bemondtam a 29-et. szarnysuhagast hallottam es halvanyan meg lattam az eselyem, amint tovaszall a fekete marseillei ejszakaban. kedvesen megkerseztek h van e gyerekem. gondoltak forgatjak meg bennem egy kicsit a tort.

megjott Flo lanyka a barataival. iszogattunk, rohogtunk mint mindig. nagyon a legjobb fej ez a csaj.

hazaerve utolso szamuraj elso 20 perce majd dodo.

vasarnap reggeli majd seta a parkban. delutan kimentunk a vasutallomasra. jegyet vennunk nem sikerult. a bankkartyat nem fogadta el, bankjegyet sem, penzt valtani nem lehetett, az ablakoknal meg olyan sor mintha vmit ingyen osztananak. vonat meg indul 8 perc mulva. oke, felszallunk es lesz ami lesz. igen de mielott felszallnal ott allnak kek egyenruhaban a mokusok es kerik a jegyet, mondom h az nincs de veszunk akkor itt. oke de fejenkent 4€val tobbe fog kerulni? kerdezem mire fol? 50 meterre nem kerul tobbe, nem ugyanaz a tarsasag? hhat de, de itt akkor is annyi. zsebre jatszika baratunk... hirtelen magyarorszagon ereztem magam. mondtam jol van bazze itt a penz, st. martin-ig. szamolja a penzt, majd benyogi h igen am, de ez a vonat nem megy oda. aszittem elszall az agyam. akkor mi a faszt szamolgat? a hangzavarra odajott egy haverja majd lecsillapitott, h egy masik vaganyrol megy a vonat st. martinba. rohanas. felszallas jegy nelkul. fejem akkora volt mint egy haz. kalauz nem jott, pont mielott leszalltunk ert oda hozzank, de a 4es 6oson szerzett tapasztalataim vegre kifizetodtek. kicseleztuk es hazasetaltunk. egy ora volt, de kellemes az ut.

szivesen megneznem az emailjeim, de a net megint nem megy. fogalmam sincs miert szarakodnak ennyit...

roomiem egyebkent kezdi megemberelni magat. meg mindig akad eleg a korral jaro sallang, valszeg azert kell h a tobbiek elfogadjak, v tiszteljek v nem tom, de egyre tobbet dumazunk es kezdunk kijonni. nem lehet konnyu neki itt.

marcejben beszeretztem egy james brown with b b king, egy james brown koncert es egy santana koncert dvd-t. alig varom h megnezzuk vickyvel.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

"szarnysuhagast hallottam es halvanyan meg lattam az eselyem, amint tovaszall a fekete marseillei ejszakaban" :D :D :D

baszki ezen konnyesre rohogtem magam.
jaj brada varom mar hogy talalkozzunk!