szerda, augusztus 02, 2006

to be forgotten

el is felejtettem h ma tortent egy s mas.
rengeteg alvas utan, bementem melozni. munkamrol nem irtam meg tul sokat, ime par szo abt.
nyomtatopatronokat arulunk egy a lakasomtol12 perc bicikli utra levo korrekt boltban. nincs tul sok vevo, biztos a nyar miatt. dobozolok, netezek, beszelgetek szabolccsal, egy rossz szot nem tok mondani.
kicsit elobb eljottem ma, party service agytrening volt. jo reg vettem reszt aldasos tevekenysegukben. pedig hosszu evekig fontos resze volt az eletemnek. aztan ahogy az lenni szokott kicsit kiegtem es tob kart kezdtem el okozni mint hasznot. ugyhogy szuneteltettem is . meg ugye elment kulfoldre. most szigeten dolgozni fogok. a regi csapatbol mar alig van vki. :(

ps team utan feco hazahozott, most jott vissza naszutjarol. most itthon uldogelek, varom a pizzam, elmelkedek cipruson, megnezem a willowot es valszeg ejjel vmikor vlagyik beesik majd, h felboruljon.

Nincsenek megjegyzések: