péntek, augusztus 25, 2006

a bikini felsot mar lazan dobja hatra...

tegnap megint kispalt hallgattam, meg ganxta zoleet.
ez a nyavalyas takonykor meg mindig itt lapul bennem. hiaba hataroztam el tegnap h nem vagyok beteg anymore. teljesen jozan eletet elek mar egy hete, sztem ezert nem gyogyulok meg soha.
ram szakadt egy tonna melo. adatbazis baszogatas.
gorenykenek sorsa fuggoben. en mar aljas szemet modon elegge letettem rola. arwyn eselyes h megnyerje, ha 0 nem akkor vki mas. haziallattal most megint nem kiserletezek 4 evig.
talan egy kigyot. hatalmas, szoros pluss kigyot. az keveset fogyaszt.

melohelyen visitunk a rohogestol fonokkel. egyreszt a hulye vevokon, masreszt sajat marhasagainkon. asszem mar nagyon faradtak lehetunk.

este atjon arwyn es kisagi. sztem megnezunk vmi filmet es mar eleg koran takarodot fujunk.
varom a nyugdijt.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

kispál + zoli imáááádom