csütörtök, augusztus 03, 2006

pump up the jam

ez a 250.-ik post.
ugyes fiu vagy atti.

ma munka utan atjott vampirka. vmiert allati nyomott hangulatban voltam. 3 szabadnap jon, elvileg gecijol vagyok, ugyhogy nem tom mi lehetett a bajom. nembaj. megszegve fogadalmamat vettem egy bodzaordogot. 3 pohartol mar kellemesen elalmosodtam, ugyhogy ledoltem kicsit szundizni. estere a progi, h atmegyek tomi ocskoshoz es jammaelunk all night long or as long amig fel nem borulunk. edit is jonni fog, vele az ervenyben levo no contact ellenere fogok talalkozni.
a lemezeket mar osszevalogattam. amiota hazajottem brightonbol nem hallgattam meg oket. jujjdejo lesz. vhol vennem kell majd meg soroket, bar en maradok inkabb az ordognel.

peti ocskossel kitalatuk a tutit, h a 7veget videken toltjuk. aztan jottek a progik h hova is menjunk.
egyik lehetoseg egy regi ismeros meglatogatasa pecset. csak ocskos kicsit tart attol h o mi a fenet fog ott csinalni.
masik opcio volt balaton kisagival es tundi baratnojevel, akivel nemreg ismerkedtem meg. de a joido ennek be is tett, meg sztem a csajok is faradtak, eddig kapolcson nyomtak a rokkenrollt.
szo van kapolcsrol is, julis hivta fel a figyelmem egy intergalactic planetary megmozdulasra ott. de a jo ido oda is elkellene.
szoval meg minden mozgasban...
ja k. viragnak kell segiteni holnap koltozni ha pesten vagyok.

Nincsenek megjegyzések: