kedd, augusztus 22, 2006

i am losing my favorite game

tegnap reggel vidaman meneteltem munkaba. el is telt. ocskos bejott meglatogatni. a vodafone interjura nem mentem el. eszembe sincs kilepni innen. ilyen is ritkan van nalam.
vania felhivott h csutin megy vissza brightonba, szoval talizzunk meg addig. kimentunk a varosligetbe, fuben heverni.
este atjott arwyn. nem taliztunk mar vagy 4-5 napja. ejjel kettoig beszelgettunk aztan aluka.
vmikor in da middle of the night felebredtem, nem tudtam nyelni, annyira fajt a torkom. az volt a fixa ideam h valahol a konyhaban lapul egy csupor mez. lemasztam a galeriarol h felkutassam. sehol semmi. :( vmit azert csinalni kell. megmostam a fogam. nem lett sokkal jobb. vissza aludni. az jo nehezen ment. reggel tea, citrom, halls cukorka. nem akarok beteg lenni... jo reg voltam az es nem is hianyzik. majd sokat pihenek. agyban maradok. meg hazudozom.

Nincsenek megjegyzések: