szombat, augusztus 05, 2006

need in me

koma vagyok, de ebredezem...
vegyuk fel a szalat csuti estetol. edittel atmentem tomi ocskoshoz. ott bevagtunk par sort, jammelgettunk. lemezeimet otthagytam es hazajottunk.
penteken takaritas es borsofozelek volt teriteken. este k. viragnak segitettunk koltozni. jott ocskos is. remek moka volt, palynehezitesnek sotetben vittuk veghez feladatunkat, mert villany egy darab nem volt a lepcsohazban. onnan atmentem tundihez. beszelgettunk, zenet hallgattunk. ocskos kozolte h nalam alszik. jo. egesz sokat aludtam, reggel megis ugy keltem fel mint akit agyonvertek. kitalaltam h menjunk a westendbe makos gubat enni. odaerve csalodottan tapasztaltam h az nincs. helyette gyumolcsrizs volt. teton elfogyasztottuk. seta a vligetbe. plakat kiallitas. nekem nem tetszett, csak a batmanes. egyebkent meg mar telebasztak reklamokkal. ocskos meg mindig aludt, de almban kert h hozak neki kajat.
komaromot egy az egybe buktuk. bent ragadtunk a cityben. csorosag is van meg nihil. hazajottem, peti lelepett haverjahoz, en ledoltem egy orara es negy mulva keltem fel.
most 21 van es azon elmelkedem h mi merre hany ora?

Nincsenek megjegyzések: