szombat, augusztus 19, 2006

drunken master

nem vagyok reszeg, nem kell megijedni.
csak most neztem meg eme klasszikust, meg 1978bol.
par szo errol a hetrol. kedd este, ocskossel kimentunk sziget utolso napjara. a prodigy koncert igerkezett nagy szamnak, de en kicsit csalodott voltam. '96-ban sokkal jobban tetszett. meg mar annyira nem dob fel h csapolas mint mufaj abbol all, h lokdossuk, rugdossuk egymast. total carban anno biohazardra meg ratm-re tokeletes volt, most mar jobb szeretek mosolyogva bologatni. whatever...
party service-eltem is. az jol telt, sok baratom ott volt. arwynnel 7re ertunk hozzam, irtam a fonokomnek egy emailt, h ha lehet en inkabb nem mennek be dolgozni. 12-kor felkeltem, fel is hivtam, aszonta okes, ma esonap. kircsi, vissza az agyba, pusztultatik.
atmentunk arwynhoz, onnnan tomihoz lemezekert, merthogy kristi, bazsi, szami atjottek ejfelre. reggel 4-ig dumazas, ivaszat, lemezezes, reggel munkaba menes. a fejemrol a sapkat le sem tudtam venni, abroncskent tartotta az agyam benne a koponyamban. hazaerve elrendeltem 2 ora csendes pihenot, mert kristivel megbeszeltuk h atjon megint. este 10-kor meg is erkezett, lementunk tescoba bevasarolni es reggel 6-ig beszelgettunk, iszogattunk. 9-tol munka megint.
vegeztemm 17-kor haza bringaztam es felborultam. olyan 23 korul terhettem magamhoz, azota itt kukorekolok. megneztem a pokember2t a reszeges karatemestert. elkepzelesem sincs mi legyen a kovetkezo.
felhivtak a vodafontol, h menjek be hetfon interjura, telefonos ugyfelszolis allast tudnanak ajanlani. brahibol bemegyek, kivancsi vagyok mi hogy merre, de eszemben sincs lecserelni a munkahelyem. legkiralyabb.
felhivott ma mike ciprusrol is, h akkor most a mi a szosz? megyek e ki szept elejen a bird parkba. (www.pafosbirdpark.com)
hat nem megyek. elmelkedem mar ezen egy ideje es nem mondom h konnyu valasztani, de most meg tul jol elvagyok itthon. meg van par dolog amit mindenkepp el kell inteznem. gondolok itt a jogsira fokent. mar csak a forgalom vizsga van hatra. mindazonaltal mar latom h az itthon maradasom nem lesz tul hosszu. ha van eselyem arra h kimenjek az allatkertbe februar kornyeken akkor dobbantok. az meg fel ev... najo meglatjuk, messze van az meg.
anyagi helyzetem rendbetetele remenyeben jovo hettol lottozni kezdek. erzem h a szerencse ram fog mosolyogni es 2 - 3 even belul mar milliomoskent kokain mamorban fogom logatni a labam a karib szigeteken...

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

it was well wicked... :)