szerda, augusztus 30, 2006

need in me

ahogy egyre tobbet hallom ugy tetszik meg jobban es jobban.
elsore pld utaltam szinte. innen ismerszik meg az igazan jo zene.

sok izgalmas dolog nem tortenik velem. nagyon oda is figyelek h ne is tortenjen. pld kerulok mindent es mindenkit. melo utan szigoruan hazajovok, jatszom picit, damienezek, megnezek vmi filmet, fozom esetleg es szundi. tegnap egyben aludtam 7,5 orat. teljesen ki is utott.

ma megkisertett a gondolat, h ha mar ugyis letoltottem a gyalogkakukk szamos epizodjat, vegyek 4 sort, csipugjak be es bamban bamuljam a monitort, de eros voltam es meg sem alltam a kozertnel.

eleg sokat nosztalgiazom mostanaban. azon tunodom h mi is volt pont egy evvel ezelott. ha visszamehetnek mit csinalnek maskepp, v h visszamennek -e egyaltalan, ilyenek.

volt egy otletem miszerint kimegyek izrealbe egy kibucba, mivel muszaly mukodo peldajat latnom egy kommunanak, de nem talalok kontaktot. pedig irtam mar vmi zsido szervezetnek is.
meg tobbek szerint most nem a legjobb otlet odamenni.

nem nagyon ertem magam sem h miert van bennem a mehetnek ennyire. teljesen jol elvagyok, except a penztelenseg.

jogsit is neki kellene allnom csinalni mert semmi nem lesz belole.

Nincsenek megjegyzések: