vasárnap, augusztus 20, 2006

down with the river

mindig elkezdeni a legnehezebb
vampirka es gergo eskuvojere mentem tegnap este.
sokat csocsoztam, iszogattam, talalkoztam regi kiros baratokkal. jol eltelt az ejjel. reggel fel hetre ertem haza, osszeestem. kilencig aludtam az igazak almat, am a szomszedban vki elkezdett kalapalni es furni faragni. alomnak lottek. atomot a fulere az ilyennek, vasarnap hajnalban ekkora larmat csapni. a legjobb az volt h 10kor abbahagyta. kezdene el delutan. mindegy.
2ig meg aludtam. felraktam 2 lemezt h most aztan fetbojszlim leszek, de lipi jobaratom felhivott h itt van a haz elott es menjunk wilagga. ennek nem lehetett ellenallni, vettunk par sort es kimentunk kisorosziba. kifekudtunk a dunapartra, lubickoltunk is egyett. 3 14 eves kiscsaj tette nekunk magat, mi inkabb batran elszaladtunk. nem szegyen neha fuled farkad behuzva meghatralni ilyen eros tulerovel szemben. :)
hazajottunk, enekelve a kocsiban, taliztunk danival, viktorral meg erno baratjukkal es itt a ronan neztuk a fireworks-t az ablakbol. amit nemsokkal kesobb lereteszeltunk, bedeszkaztunk, eltorlaszoltunk es meg se kozelitettuk.
najo ez nem igaz homlokunkat hozzanyomva neztuk a termeszet csodalatos erejet amint elaztatja utcankat. aztan most olvasom h csodalatos erejevel tragediat is okozott...
lipi meg atjott hozzam, viktorek hazamentek karfelmerni, mert nyitva hagytak az ablakokat.
kitalaltuk lipivel h szept elejen elmegyunk erdelybe. ugyhogy elmegyunk erdelybe.

Nincsenek megjegyzések: