kedd, augusztus 22, 2006

face with it

ma a munka vegeztevel eldontottem h a leheto legrovidebb uton jovok haza, mert kurvara kivagyok, meg az eso is elkezdett esni. azt mar boritekoltam h szarra fogok azni, de a szemem elott egy forro zuhany lebegett. szivesen elcserelnem kadra, de nincs ra hely :( nagy hianyossaga kecomnak.
egesz a tesco oldalaig zokkenomentesen haladtam, majd kivagtam jobbre egy ven faszt megelozve es abban a pillanatban elhuzott a bal labamtol 2 centire egy auto kb, 40-nel. hmmm bassza meg, hat ezert nem jott ki a ven fasz. latta az autot amit en nem. altalaban korul szoktam nezni pedig. a legerdekesebb benne h en meg sem ijedtem, hozzatennem nem azert mert olyan fasza csavo vagyok, hanem mert fel sem fogtam, h mien kevesen mult h ahelyett h hazajovok es forro zuhanyt veszek, a tesco parkolo bejaratanal fekszem betort fejjel, esotol aztatva.
a kovetkezo prios lampanal beertem oket, sejtettem h vmit be fog szolni, de reakciojuk meglepett. mellejuk ertem, az autoban 3 fiatal (20-22) srac ult. aki hozzam a legkozelebb volt az anyosulesen ramorditott.
-te! mi volt az az elobb? mi az istent csinaltal az elobb?
-sajnalom, bocsanat- es kerekeztem lassan tovabb
-allj meg! hallod, kiszalok es szetverem a fejed, hallod. mi a faszt kepzelsz.
tovabbmentem of korsz.
azt hiszem soha nem jartam meg ennyire kozel ahhoz h ennek az egesznek vege legyen.

Nincsenek megjegyzések: