hétfő, augusztus 28, 2006

maniac monday

akkor most tankcsapdat hallgatok. neha ugy hianyzik a mari bulaja... de ennel tobbet nem arulhatok el.
a penteki korai takarodo atment a lidercnyomasba. ejjel 3kor meg fetrengtem az agyikomban. a bal vallambol zsibbadas es fajdalom ontotte el a bal karomat. felhivtam az ugyeletet, egy kedves hangu holgy kozolte h v elfekudtem es vmi ideget megnyomtam de csunyan v szivinfarktusom van. remek. elbringaztam az orsre fajdalom csillapitokert. a kocsog ugyeletes gyogyszertaros egy kurva pohar vizet nem adott h bevegyem a tablettakat.
hazatekertem, addigra mar kezdtek hatni a pirulak, el is tudtam aludni. azota kutya bajom. tuti h csak elaludtam vhogy a nyakam or smthg.
agika remalmodott, reggel remebredett. a slusszkulcsa eltunt. valszeg damien eldugtak vhova. kerestuk, nem let meg, agika lelepett. en szombat este atmentem norikahoz. tabortuzeltunk. ott is aludtam. reggel ertem jott ocskos. felszedtuk arwynt, atjottunk hozzam. delutan alvas. kisagi vissza, mivel damien elokotorta a kulcsot vhonnan.
atmentem TB-ke jobaratomhoz. beszelgettunk sokat, visszajottunk hozzam. megneztem par filmet es igy telt el a 7vege.
most melozom.

Nincsenek megjegyzések: