csütörtök, január 03, 2013

34-1

holnap leszek 34. lenyomtam jezust. akkor voltam így megszeppenve amikor túléltem jimbot.

itt üldögélek a szobában, ahogy az elmúlt pár hónapban. készítettem egy montázst a meglevő fotóimból hogy lássam az idő múlása miként rajzolja át a képem.



nincs semmi hír a ferihegyi munkahelyről. már nem is hívogatom őket... minek? úgysem arra várok, hogy elkezdhessek dolgozni, hanem hogy felcsimpaszkodjak újból a dizni mentőcsónakba. remélem jobban járok mint Pi és ezúttal nem lesz tele nagymacskákkal.

egyik tavalyi tigrisem máig kísért. nem tudok zöld ágra vergődni az orange-val, és megértetni velük, hogy vigyék a francos modemjüket és dugják fel maguknak. ehelyett lassan már bíróságra akarnak citálni.
most hogy átvilágítanak asszem más sem hiányzik csak ez.

voltam tegnap dili dokinál is. mivel már nem vagyok olyan nagyon megborulva, mint voltam egy hónapja, így a pirulákat sem erőltette, sőt 15 percet le is csippentettünk a sessionból.

arra jutottam, hogy el kell kezdenem egzisztenciát kiépítenem. az az alapja annak, hogy érezzem a létbiztonságot és leszámoljak a kötődési problémáimmal is.

márpedig ha nulláról kell kezdenem akkor inkább kezdem egy olyan országban amiben hiszek. és nem nehéz kitalálni, hogy ez nem magyarország. ezzel megnyugtattam magam és nem tűnik dizni akkora őrültségnek.

de ne igyak előre a medvére, mivel ehhez még az is kell hogy egyáltalán felvegyenek oda.

játékban van még egy óceánjáró hajó, ahol mint fotós kereshetném meg a kenyerem, de az rabszolgasors lenne a köbön, paradicsomos háttérrel.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Boldog szülinapot és még boldogabb következőt!
Bori

Névtelen írta...

Orange izének kéne egy ügyvédi pecsétes levelet küldeni, tértivevényest, attól bekussolnának nagy eséllyel.
B

Névtelen írta...

teljesen normális reakció a jelenlegi élethelyzetedben, hogy meg vagy borulva, erre nem megoldás, ha leszedálnak pirulákkal. Tovább kell lépned, jó a meglátás, szeintem.
B

Szuper65 írta...

merci B :)