hétfő, január 14, 2013

dutyi free

elkezdtem dolgozni. ezt onnan veszem észre, hogy lehetetlen időpontokban elindulok, sokkal később odaérek, sétálgatok órákon át, kasszázom kicsit, sétálok még sokat, majd hazajövök másik 1,2 óra alatt és olyan fáradt vagyok, hogy nem bírok ébren maradni hacsak nem alszom 2 órát.

amiben ma pld az a ciki, hogy 5kor keltem, 0630kor kezdtem, 1530kor hazaindultam, 1700re haza is értem. mint egy hulla... vagy kettő. ettem dióstésztát és kénytelen voltam aludni 2 órát.

most jó. 2120 van. van energiám. jeeee... apró bibi, hogy fél óra múlva már le kellene feküdnöm aludni.

ez a 12-13 órás napi prg arra ébresztett rá, hogy ennél a hajó sem lehet nehezebb élet. leszámítva az apróságot, hogy ott egyáltalán nincs szabadnap. de akkor is megpróbálom ha összejön.

Nincsenek megjegyzések: