szerda, január 23, 2013

info

ma reggeltől késő du-ig hívogattam az egeret, hogy engedjen vissza, de a fél világ is a telefonon lógott...

elmentem a reptérre mathilde-ért. már csukott szemmel is odatalálok.

a gép kicsit késett, de nekem mindegy volt hiszen 22 másodpercenként tárcsáztam és vettem tudomásul, hogy foglalt. 

elmentünk ebédelni a mixrbe. a felét hazahoztuk és még így is majd kipukkadtunk. de jól esett végre vmi rendes kaja, mert az elmúlt napokban dióstésztán éltem.

délután végre felvették a telefont, pont amikor tele volt a képem egy túró rudival. egyébként sem semmi a kiejtésem, de így aztán pláne semmit sem értett belőlem a már erősen megfáradt operátor kisasszony. 

szerződésekben már nem tobzódtam. egyetlen hely volt ami februárban kezdődött, take it or leave it deal volt. 

raktáros nem leszek, sőt úgy nevezett split szerződésem lesz, ami azt jelenti hogy fél nap bolt fél nap gyorsétterem. 

pro: több fizu, gyorsabban eltelik a nap, több embert ismerek meg. 
contra: gyorsétterem????

anyway, minden jobb mint ebben az országban maradni.

most lakást kell kiadnom, repjegyet vennem, elbúcsúznom és febr 7én elhúznom. 

köszi egérke

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

én is elkezdem meredeken ívelő osztrák kárrieremet egy konyhán, mint kisegítő,
csütörtöktől, egy pszichiátriai elfekvő öregek otthonában, juhéjj! :D
látom, neked is ível a pálya lool
Bori