hétfő, december 24, 2012

karácsonyi különszám

üdv... boldog töltött káposztát mindenkinek

itt ülök, a karácsony csak jön csak jön. én meg diablozom. mosom. woody allen filmet nézek. és nem merek egy falatot sem enni, mert jön majd öcskös és náluk fogjuk tele tölteni a bendőnket.

ezen a héten voltam hajón, hála vdani barátomnak, aki bevitt pushkarevre. sztem felejthető és unalmas volt, de ez még mindig jobb mint a felejthetetlenül unalmas.

munka nem kezdődött el. idén már nem is fog. már nem idegesítem magam ezen.

január elején felhívom majd diznit, hogy keresnek e raktárost. január közepén jelentkezem egy cruise hajóra fotósnak.

és ha minden más beszarik akkor maradok ferihegyen.

addigra remélem úgy át leszek világítva hogy nagyon...

volt - oké remélem hogy csak volt - most egy elég depressziós időszakom. ma úgy érzem, hogy átmeneti volt és már minden jobb. és nem is vagyok még részeg. és pláne nem a karácsony szelleme érintett meg. csak most vhogy minden kerek.

kaptam egy nagyon tuti konzervnyitót. isteni ajándék, mert így neki eshetek a lakásban heverő kukorica konzerveknek.

minden jót mindenkinek. nekem kettőt is

Nincsenek megjegyzések: