szerda, január 16, 2013

lábvíz

áztatom a lábikóm :) meg is érdemli, mivel a dutyiban kilómétereket mászkálok.

nem nagyon jövök ki a mentorommal. ott dolgozik már 10+ éve és ez meg is látszik rajta...

tegnap hazajöttem munka után. lefeküdtem aludni, hogy ne a moziban Doors koncerten nyomjon el az álom.

a koncert jó volt, köszönet dórának érte. eljött krs is. nem ez volt pályafutásuk legjobb koncertje sztem, kicsit enerváltnak tűntek.

a film után bementem Tilosba. beszélgettem jóbarátokkal, majd éjfélkor bedőltem az ágyamba és elaludtam azonnal.

ma reggel rendet raktam, letusoltam és lassan indulhatok dolgozni éjfélig.

holnap lesz óceán interjú. írtam ma dizninek. válaszoltak. talán kialakul valami ott is. meglátjuk.

ami biztos, hogy nem sokáig fogom bírni a dutyit. miért? elvesz 12-13 órát a napból és keveset fizet ahhoz, hogy erre berendezkedjek. a munka sem túl érdekes. meg vannak győződve az emberek, hogy rengeteget dolgoznak, de inkább olyan mint egy szővőegylet. aki nem kasszázik, az pletykál és kibeszéli a másikat a háta mögött. a hideg ráz tőle.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

hehe, én ma OTPnél jártam munkainterjún, back office, mancikák :D
időutazás: mancikon farmer, alatta feket nejlonharisnya és műanyag papucs -így csapatják 5 emelet magasságban + mélységében a női alattvalók, persze egyedül a főfőnök férfi
a köv. forduló egy 4 (=négy!) órás pszichológiai teszt
de fura módon ide nem kértek erkölcsit, mint a dutyiba nálad
szóval bankrablkó ide jöhetnek, vagy WTF?!
csak legyen nejlonharisnyájuk, és ne a fejükön, hanem a lábikójukon :D
(a neonnarancs crocs utánzat "szabadidőcipő"-t próbálom még kiheverni, még mindig)
izzítsad mikit, ez így nem lesz jó!
Bori

Névtelen írta...

nem szövőegylet a szó, mit kutatsz, majd ha eszembe jut megírom
:P