kedd, január 29, 2013

room for rent

nehezen megy ez a lakás kiadás. pedig több mint fontos lenne elrendezni amíg még itthon vagyok. elhagyott a szerencsém, de visszaszerzem.

más.

Tara baby ma 21 éves. sok boldogságot neki, alig várom, hogy újra lássam jövő héten.

más.

azt álmodtam, hogy a Therapy?-val bandázom, úgyhogy ma meghallgatom a többi albumukat is, mivel a troublegumot már vakon elgitározom léggel.

ma korán jött egy jelölt lakásnézőbe, így már 10:35 kor ébren vagyunk. a nap süt, én nem főztem, reggeli nincs. de elsétálunk a vligetbe és nézünk kacsát, nyugi nem reggelire, és eszünk lángost.
állatkertbe nem megyünk mert kurva hideg van. szecskába sem mert kurva drága. ő egyedül nem megy, amit kurvára nem értek.

egyébként békében elvagyunk. sokat játszunk, nem láttam még csajt aki ennyire rá tud kattanni a szgépes játékokra, filmeket nézünk. a véres jelenteknél a szemébe húzza a kapucnit, mint kenny. :) a Dredd-et gyakorlatilag vakon nézte végig.

nem szeretem ezeket az elindulás előtti utolsó napokat. unatkozom.

vámpír baszogat, hogy kezdjek el gondolkozni azon, hogy merre tartson az életem, és hogy mi akarok lenni. annyira megfoghatatlan ez nekem. ahogy leírtam ezeket a sorokat fel is hívtam a Kék pontot és kértem időpontot a pszichomokusnál. kell mielőtt elmegyek.

szóval mi akarok lenni??!!! ha erre azt mondom hogy boldog, akkor lebasztok, hogy miért gondolkozom úgy mint egy 5 éves plusz plagizálom john lennon-t. de ha egyszer nem látom magam, mint egy hivatás elkötelezett művelője? nem tudok kitűzni ilyen célt magam elé. nem vagyok túl ambiciózus mi? nah várj...

az állatkertben jó volt dolgozni, szóval erre a vonalra rá lehet állni, úgyis nyílik egy nagy állatkert most párizsban. fejlesztem a fr nyelvtudásom, és igyekszem bekerülni oda. amekkora állat vagyok kell is nekem egy új kert.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Láttam a lakásoda, hirdeti Fecó is vadul, mutattam egy potenciális érdeklődőnek, ő gyanúsan alacsonynak találta a 35e +rezsit, megmutattam neki a Róna utcát a térképen -lelkesedett, de neki nyártól kell albérlet. Tudom, neked meg most,február 6-tól kéne bérlő.
Kéne felraknod a fürdőszobáról is fotót, meg hogy kb a Róna utcában hol van, baromi hosszú az az utca!
lehet, inkább airbnb-zni kéne vele, így pár napra kiadni turistáknak, barátnőm ebben utazik. Én voltam eddig a check-in check-out +takarító embere. egy éjszaka kb 25-30 euro bevétel, ebből lejön amit a takarításért fizetsz+ check-in-ért, és ha hazajössz mikitől, van hol aludnod, mert addig nem adod ki. Én most, hogy elhúzok az osztrákokhoz, ezt tervezem a lakásommal.
Szerintem ez jobb, mint havi 35-ért kiadni.
Fecó ismerősei között megtalálsz, ha gondolod.
Bori

Szuper65 írta...

sajnos én nem tudok nyárig várni vele. igyekszem most találni vkit.

gyanúsan olcsó? fizethet többet is :)

pontosítok a hirdetésen.

megnézem mi ez a check in out.

pontosíts bori, mert fecónak sok ismerőse van. én szuperhatvanöt néven garázdálkodom.