kedd, január 22, 2013

got the axe

tegnap kirúgtak. ezen annyira nem lepődtem meg. bár azt hittem a 4 napos határidőt még kivárjuk, de vmiért sürgős volt nekik.

mivel utáltam az egész helyet nem bánom a történteket.
az új mentorom meg volt elégedve velem, de a damage control már hiábavaló volt. irma elintézte :) hálás nem vagyok érte.

kaptam jótanácsot is.

válogassam meg hogy kinek mit mondok, legyek alázatosabb és FMI én "művészlélek" vagyok. HA HA HA...

azbazmeg.

hazajöttem, aludtam, rengeteget.

ma rendet rakok, befizettem csekkeket, elmentem turkálni. vettem egy pulcsit ami kicsi rám, de csíkos és szinte izmosnak nézek ki benne egy bizonyos szögből a megfelelő világítással. aka szinte teljes sötétség.

a holnapi nap lesz igazán izgi.
10kor felhívom az egeret és kérek tőlük egy fasza új szerződést. olyat ami febr elején kezdődik és raktáros lehetek, a boiseriben lakhatok. AMEN
1030kor mint a golyó elindulok a reptérre, de nem a dutyba, nononono, az érkezési oldalra és találkozom Mathilde-dal.
tovább nem tudom.

Nincsenek megjegyzések: