kedd, december 02, 2008

system bleed

tegnap du elmentem a dokihoz. új körzeti orvosom van. egy középkorú nőci, viccelődős, de a munkáját nagyon komolyan veszi. nem tetszett neki pár dolog, amit hallott amikor megtapicskolt, úgyhogy elküldött laborra és tüdőröntgenre.

ma reggel túlestem a vizsgálatokon. majd viktorral találkoztam, este átvettem a leleteket.

itthon a net segítségével kielemeztem a kapott értékeket. első reakcióként azonnal rágyújtottam, mert a bennem levő cataflam lehet h fájdalmat csillapít, de le nem nyugtat. a szitu, ahogy most látom az, hogy vmi error van a májammal. nem írok ennél többet, mert minden találgatásom szaktudás hiányában totál marhaság. holnap délután újra meglátogatom az orvost és majd ott kiderül, hogy mi mit jelent és hogy mi lesz a következő teendő.

right now, elmondhatatlanul nyomott állapotban vagyok.

3 megjegyzés:

Teréz Koncz írta...

Kitartás!

Névtelen írta...

fel a fejjel ati!

Unknown írta...

egy tüdőröntgenen láttad ezt? :o aranyom, szorítok, de ne gondolkodd túl :(