csütörtök, december 04, 2008

way out

2008-12-03 2352

a net elment világgá. sajnálom a dolgot. egész hozzászoktam, hogy van. de ami birtokolsz, az birtokba vesz, ugye. tudni kell feladni dolgokat. és most van mit feladni.

ez az elmúlt hét, ezekkel a hajtűkanyarokkal arra ébresztett rá, hogy rosszul csinálok elég sok mindent. rehabon vagyok most. nem dolgozom, nem iszom alkoholt és nem is szívok cigarettát. minden káros dolgot félretettem. és nagyon jól is esik. a torkom már 70%on van. sztem pár nap és nem is fog fájni egyáltalán. a vérképet eljuttatam a dokinőhöz, aki gyorsan átfutotta, majd elrendelte, hogy beszedjem az antibiotikumot, amit már felírt pár nappal korábban. eddig nem tettem eleget kérésének, de ma este megtört a jég. úgyhogy most odabent pusztulnak a baktériumok, jók és gonoszok kéza kézben. ez egyben jelenti azt is, hogy egész héten nem megyek melózni. amit még megjegyzett ez a kedves orvos néni, hogy bánjak eggyel visszafogottabban az alkohollal... so let it be, geci unalmas lesz, de ha elvetettem a súlykot annyira, hogy 30 évesen erre figyelmeztet egy orvos, akkor ideje észbe kapni. persze nyilván nem azt jelenti, hogy ezentúl max szilveszterkor töltök majd magamnak egy pohár kölyökpezsgőt, mellé egy konyakosmeggyel.
igaziból nem is tudom, hogy a visszavételt, hogyan fogom csinálni, mert nem érzem, hogy elszaladt volna velem a ló. de majd nagyon fogom vizslatni saját viselkedésem.
úgyis szeretem elemezgetni magam. asszem ezért van ez a blog is.

drága jó mesterem elhozta nekem a californication második sorozatát is, teljesen rákattantam. olyan szép szemei vannak Karen-nek. nagyon emlékeztett vkire.

ma szántam időt a lakás rendbe tételére és főzésre is. túlzásba nem vittem, de muszáj volt valami finommal meglepnem magam, mert nem követem el azt a hibát újra, mint vagy 8-9 éve, hogy antibiotikumot szedek és nem eszem mellé semmit, majd félájultan összeesek a munkahelyemen.

remélem nem számít nagy köcsögségnek éjjel fél egykor centrifugázni.

tegnap viktorral bementünk az ikeaba, megnézni a kínálatot ágytakarókból. úgyis ott van az orvosi rendelő mellett, legalább elütöttük a várakozási időt. hát plédet nem vettem, de 8 izzót igen. olyan fényt vagyok képes a szobába varázsolni, hogy szinte sziporka.

bassza meg, remélem nem drága egy mosógép, mert ez tuti, hogy tönkre fog menni nemsokára. hallanotok kellene. már régebben is előfordult, hogy nem centrizett, de ha elindítottam megint, akkor szégyenében észbe kapott. most úgy tűnik feladja... a szemét.

Nincsenek megjegyzések: