kedd, december 23, 2008

dear jesus,

örülök hogy megszülettél. igazán kedves dolog volt tőled, hogy szeretetről prédikáltál. nem olvastam sokat arról, hogy ezenkívül még mi mindenbe volt benne a kezed. de hallottam arról a halas trükködről, meg a boros is tetszett. 
amiért most írok neked, az az, hogy megkérjelek, hogy légyszi támadj fel megint. 

én zsidó vagyok, vagy talán nem is igazándiból. mindegy is. tudom h neked ez nem számít. azért mondjuk szeretnék elnézést kérni h őseim anno kiteregettek anno, mint egy frissen mosott pulcsit. nem mintha nem húztál volna el a sunyiba 72 órán belül. 

azért szeretném, ha megint eljönnél, mert meglátásom szerint az emberek még hallgatnának rád. van itt egy egész kis állam, aminek más gondja sincs, csak hogy nyomja a PR-t. meg tonna papbácsi igyekszik beletuszkolni a hitet kisfiúkba, vmi egész bizarr módon. 

azt szeretném megtudni, hogy Természet Anya a haverod-e? vagy hogy létezik e egyáltalán. én őt nagyon szeretem, tudod? vagy a faterod talált ki mindent? mert akkor szeretném tudni, hogy hány év garanciát vállal. akad ugyanis egy kis panaszom. és szeretném az emberiséget visszavinni a vevőszolgálatra. és kicseréltetni. 

most befejezem a levelemet, mert bezár a közért. kérlek válaszolj.

minden jót. 

s65

Nincsenek megjegyzések: