szerda, január 07, 2009

apres la pause

előszó

a blog egy időre bezárta ablakát. nem lehetett kukucskálni, nem is írtam szinte semmit. 

most újra olvasható.

ezzel sok újat nem mondtam...

---------------------------------------------

az év legnehezebb időszaka véget ért.

karácsonyt öcskössel töltöttem édes kettesben ütöttük rúgtuk egymást xbox-on. így remekül mulattam el az időt. szilveszter előtt egy nappal a szilvuplében csápoltunk jambalaya-ra, majd meglepő módon ott maradtunk és a világ legrosszabb zenéire mulattunk, amik hétről hétre rendületlenül folynak ki a dj karmai alól. fogalmam sincs, hogy ezt hogyan képes elviselni. 

a szilveszter csendesen telt. pár jóbarát, pár üveg alkoholegység, társas, beszélgetős. többre nem is vágytam.

szülinapomra meglepi bulit szerveztek a barátaim. nagyon jól sikerült, tényleg fogalmam sem volt semmiről. remek érzés volt látni azt ahogy összegyültetek a kis lakásomban és nagy hurrá mindenkinek. 

azóta újra munkában. 

Nincsenek megjegyzések: