kedd, július 03, 2007

traktor

1954
b boys utemekre duborog a lk oldala. meg brightonban vettem meg ezt a lemezt. licensed to ill. minimal utemek es nyivakolos kiabalas. szenzacios.
a mai naprol par szo. 10ig alvas. a vetomag lyukakba tomkodese nem valosult meg ket okbol. az egyik h nem jott meg a mag a boltbol, plus asterixet arcul harapta egy darazs. most szgeny ugy nez ki, mint akit osszevertek es kicsit fullad is. veszelyes szakma a mienk.
ebed utan megneztem az airplane 1-et, sikitoztam a nevetestol, majd kimentem a szantofoldre es felmasztam noah melle a traktorra. o a tegnap levagott fuvet kuszalta ossze.
a szenabala keszitese a kovetkezo.
nagy mezo, fu no, idonkent a kanalisbol viz arasztja el.
amikor mar derekmagassagig er a traktor vegig megy rajta es levagja. ilyenkor rendezett sorokba terul kb meterenkent.
masnap a traktor vegig megy rajta es szetszorja, h jobban kiszaradjon a tuzo napon. nagyon fontos h ne essen az eso, ugyhogy erdemes figyelni az elorejelzest.
harmadnap a traktor ujra rendezett sorokba szedi.
negyednap a traktorra kotott zold szornyszulott masina felszedi es ott helyben balakka sajtolja es jol meg is kotozi.
ezutan a traki egy platossal a seggeben oldalara pedig egy kb 4 meterre felnyulo sinnel elindul es felszedegeti.
aztan mar csak a pajtaban egymasra kell dobalni az egyenkent 20-25 kilos kockakat.
ma meg csak a forgatasnal tartottunk es en is belekostoltam a traki vezetesebe. nagyon elveztem. aztan leoltottak h nem vok betanitva ra ugyhogy ha lehet elobb vegezzek el egy gyorstalpalot. holnap meg is teszem. majd jol leirom hogyan kell vezetni.


neteztem kicsit, beszelgettem borikaval es uj baratommal flo-val. leneztem a konyhaba, majd beszaladt egy lanyka a kezeben a legalabb 400 oldalas itteni otto katalogussal es vidaman mutogatta h talalt egy mupeniszt benne. nna gondoltam eppen ideje h felajanljam szolgalataimat az emberiseg erdekeben, de hamar leoltottak. a talalt dildo pingvin alaku volt (nem viccelek), amivel sajnos kiskigyoka nem veheti fel a versenyt. de legalabb tom h mit kapnak karacsonyra.
ha abba birom hagyni a fejrangast es halandzsa rappelest akkor elore megyek es update-elem a blogot ezzel a posttal.
parancsba kaptam h ma irjak par sort franciaul, de megtagadom. tul keso van es tul jozan vagyok ehhez a mokahoz.
ma felfedeztem h van egy mlysuper65-os email cimem is. 18 olvasatlan levelet tartalmazott a legregebbi 2005 bol. vampirka irta amikor leleptem ciprusra. vicces volt elolvasni es nagyon jol esett. mindenesetre inkabb ne kuldjetek oda semmit. nem mintha a masikra kuldenetek. kicsit neheztelek is emiatt... khm...


Free Blog Counter





Nincsenek megjegyzések: