szombat, július 14, 2007

they think i am crazyyyy

szerda delutan, en a konyhaban serte-pertelek, este ukran elvtarsak jonnek es lecsot fozunk nekik. meg sult baranyt. nem en talatam ki a parositast. szoval itt uldogelek, doors szol es fo a lecso.

sok emlitesre melto dolog nem tortent, csinalom a dolgom, foleg gyomlalok. egyreszt nagy szukseg van ra, masreszt imadom csinalni. szabad levegon, jo zenevel a fulemben tepegetni a zoldeket. kivanni sem lehet jobbat.
szabadidomben meg doom 3-azom noah-val. kezdunk belejonni, az elejen sikitottunk minden sarkon amikor szembeszallt velunk egy zombie. szegeny noah kivan teljesen mert prozsekt1 elutazott. ugyhogy fel kell viditani.

csutortok delutan, en noah szobajaban netezem.

ukran barataink beuftottak az este. az elso pillanattol kezdve osszehaverkodtunk, az egyik mokus meg magyarul es beszel, ugyhogy ott ultem az asztaluknal es dontottek belem a vodkat. nagyon orultunk egymasnak. Hustbol erkeztek es koncert turnen vannak. ma este nekunk is fognak zenelni. osszeismerkedtem egy fiatal lanykaval is, aki a turnet menedzseli. igazan kedves volt.

szombat del. noah szobajaban meg mindig. h mi a pause oka? egyreszt sokminden tortenik, masreszt nincs kedvem irni.
pedig csak ra kellene vennem magam.

ma itt aug 20-ika van, megyunk is arles-ba inni meg tuzijatekot nezni. en az igazi aug 20-at varom de nem king pisti miatt, hanem mert kristi akkor mar otthon lesz es dj-zunk meg vedelunk egyutt.
a kommuna sosem volt meg ennyire kihalt. a sracok atmentek grange neuve-be szulinapot unnepelni, en maradtam lustalkodni.


szerdan vendegul lattunk egy ukran zenekart. a nevuk Hudaki es egyik tagja magyarul is beszel. leirhatatlan orom volt ez szamomra. persze amint megtudtak h magyar vagyok egybol az asztalukhoz ultettek es cigivel kinaltak plus toltottek belem a vodkat. cserebe en meg lecsot foztem nekik. 2 szep lanyka is jott a csapattal, az egyik enekes a masik a manageruk. olgaval (manager) mar elso este ossze is baratkoztam. csutortokon ok a tengerhez mentek, mi a szokasos betakaritos, dobozolos jatekot uztuk. este pedig partyt rendeztunk, Hudaki koncerttel, diszkoval. itt kiterek arra a megallapitasra h elvtarsaim mint az ovodasok. reggel megkerdeztek tolem, h hmmm latom este flirtolgettel az ukran lannyal, nnna mivan tetszik? mondom ja. kesz. delutan mar ez volt a fo tema. csokorban jottek oda, h nna mivan, gyerunk attack... kivoltam teljesen. az esti koncert csak olaj volt a tuzre. olga megkerdezte h tancolok e vele, mire en azt feleltem h en nem, de adrian biztos nagyon szivesen. o meg felkerte adriant. minek eroltessem, herotom van a tarsas tancoktol. majd barataim koze vegyulve jott a kerdes, h mi volt ez? semmi. en nem szeretek tancizni, o akart, hat oda kuldtem hozzad. ezt az este hatra levo reszeben hallgattam toluk...
mindegy.
a dizsi jo volt, leszartam mit akarnak telepakoltam a playlistet nekem tetszo zenekkel es elegedetetten cigiztem meg tancoltam.
zeneszeink penteken indultak tovabb st. tropez-ba, ebed utan el is bucsuztunk egymastol. kaptam egy cd-t, dedikaltak is, plus keszitettunk egy kozos fotot. nagyon orulok nekik. rendkivuli elmeny volt. talan ezt csak az erti meg aki tavolra szakadt hazajatol...
este mint mar irtam elvtarsaim elautoztak en meg noahval rambo 1-et neztem, meg vegigjatszottuk a doom3-at.
3 honapja eloszor aludtam hazban, arra jo volt h megetessek 4-6 szunyogot. a lk-ban nincsenek. eljatszottam a gondolattal h bekoltozom a hazikoba. nem lenne ugyan kulon szobam, viszont kozelebb lennek a tobbiekhez, biztos jot tenne a fr leckeimnek es kepben lennek h mikor mit is csinalunk, ja meg lenne netem all the time. aztan sorra vettem a negativumokat is, miszerint allandoan ott lennenek a tobbeik, nem lenne sajat szobam es nem lehetne hangosan zenet hallgatni, amirol nem fogok lemondani, ugyhogy maradok az lk-ban.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

es te meg nem jottel ossze azzal a feher ruhassal??? amugy isteni a blogod, sok pusza! bettylove