szerda, július 18, 2007

enjoy the silence

faradt mindenki. 3ik napja egyhuzamban ultetunk. amiben az a megerolteto h koran kell elkezdeni a rekkeno hoseg miatt. kovalyognak az emberek, kedvuk sincs mozdulni, a tv szoba huvoseben nezik a tour de france-t, ami engem spec teljesen hidegen hagy. inkabb az emeleten turom az internetet, beszelgetek, levelezek.

tegnap este megneztem a notting hill c. romantikus enyelgest. aki nem tudna a szitu az h londoni konyvesbolt tulaj hugh grant belebotlik a filmcsillag julia robertsbe es egymasba kavarodnak, majd bonyodalom, majd edes elet. hugh azzal kuzd h egy magafajta felnotas hogyan is tudott kozelebe kerulni egy ilyen istennonek. film utan alomra hajtottam a fejem es reggel 0630-kor hatalmas mosollyal ebredtem. almomban rumieval voltam egyutt ujra. aki nem latna az osszefuggest elmagyarazom. en vok h.g. o meg j.r. ennyi... 2 eve nem is lattam, neha felhivjuk egymast, sms-eket kuldunk. mindig megbeszeljuk h most mar vmeikunk utra kel es meglatogatja a masikat, de soha nem valosul meg. imadom ot. meg azota is a hatasa alatt vagyok.

szerencsere az ellenkezo nemmel jo kapcsolatot tudok kialakitani. sokak szerint nincs baratsag fiu es lany kozott, nem hiszem h nincs, nekem sok lany baratom van, akik nem csak ismerosok, hanem evek ota jobaratok, szeretem is oket teljes szivembol. az igaz h valaha mas is volt koztunk nem "csak" baratsag. de ez reszlet kerdes, miert is ne akarna egy pasi lefekudni egy lannyal, aki tetszik neki, megerti magat vele, jol elvannak. nem ertem meg azokat akik latni sem akarjak az ex-eket. okes szakitas utan nem konnyu, foleg annak aki jobban megserult a kapcsolat vegeztevel, kell hagyni egy kis idot, de attol, h mar vege attol meg o ugyanaz a szeretnivalo vki, aki irant egyszer szerelmet (v hasonlot) ereztem. meg akkor is igy van ha a kisasszony nem teljesen a fair play szabalyai szerint viselkedett a kapcsolatunk alatt. persze nekem tul sok szavam nem kellene h legyen ebben a szerelem temaban, mert mar amikor elkezdem erezni h coming teljesen freak out-olok. komolyan rosszul vagyok meg a gondolattol is. vmiert zavar es idegesit. marpedig atti nyugodt ember, nem szeret kattogni. lehet meg nem ertem meg ra. legutobb ariellel ereztem ezt, kapcsolatunk kezdetekor. mig masok szeretik erezni h a szerelemtol gyomorgorcsuk van, es egesz nap azon kattognak, h delutan mit vegyenek fel, mi legyen az elso szavuk, hova vigyek el kedvesuket en sikideg vagyok a randi elott es legszivesebben kitorolnem a szamat. szerencsere nem teszem. ellenben azokkal a lanyokkal akik irant nem erzek semmit nagyon jol el tudok lenni. az elet egyszeru es csodaszep no string attached, no hard feelings ha vmi megsem jon ossze.

mas

jovo hetfon erkezik borika. hala a jo istennek meg a folia satornak. megkerem h pakolja tele a borondjet palinkaval es parasztkolbasszal. e ketto kell nekem. a palinkaert felaldoznam az itteni anizsos orvossag izu pastist, a parasztkolbaszert meg az osszes rohadt zoldseget. ugy utalom mar oket, h azt el nem hiszitek. ma ebedre is volt fott teszta, paradicsom meg vagy 20 liter uborka szosz akarmi. ugy csaptam a konderra vissza fedot h v tobben osszerezzentek. tegnap este viszont megettunk 4 csirket. ami elosztva 25 emberrel nem olyan sok. foleg h otthon siman szetkapunk lipivel ketten egy megtermett grillcsirket. ma az egyik noci / aki allandoan ideges es kiabal, kerulom mint a tuzet/ (uhh kene neki nevet adni... morgo), szoval ma morgo be is talalt h en miert vegzek az ebeddel ropke 3 perc alatt? haat nem tudom, h egeszsegtelen gyorsan enni? es kulonben is az etkezes nem csak arrol szol, h belapatoljuk a kajat, hanem akkor egyutt vagyunk, jokat beszelgetunk. mivel nem tanacsos vitatkozni vele, annyit motyogtam h almos vagyok, de az igazi reason az h nem ertem mi a fenet kellene nyamnyognom 3 repan, egy marek fott tesztan meg zold uborka szoszon. a jokat beszelgetunk meg majd akkor lesz palya ha megertem h mirol is beszelunk olyan jokat. reggel 0700kor megprobaltak belevonni egy francia conversationba, de kozoltem veluk (franciaul) h csak olyan 10 korul kezdem megerteni a francia beszedet, meg kurva koran van ehhez, most keltem fel.

irnom kell egy listat h miket NE felejtsek otthon.
- mindenfele KABATokat hoznom kell, mert jon a tel. bar a homerseklet nem megy 0 fok ala, sot altalaban 10-15 korul mozog ki tudja, mennyinek fogom erezni.
- a piros puma cipom, bar lyukas az orra kicsit, focizni meg melozni teljesen jo lesz
- (bazzz mar elfelejtettem????? nincs is agyam...)
- a disciples 2 c. jatekot, mert bar letoltottem ropke 1 het alatt, de lengyelul van, hogy a pek tegye bele a faszat, HL2, Diablo2 is
- DVD filmek, Bud Spencer nagyon hianyzik...
- terdvedo, ez fingom sincs hol lehet... lehet h el kellene mennem rontgenre is...
- szakacskonyv, norika mamajatol, high priority
- gondolkodom egy katonai melleny beszerzesen is, bele vagyok zugva a military ruhakba, itt nem mindig nezik jo szemmel, majd rakok ra peace kituzott, beka hadtest, brekk
- elektronikus borotva keszulek, szakall vagasra, elhataroztam nem borotvalokozom tobbet, csak feluleti kezelek ha mar belelog a szamba
- sok penz, lemezekre vagy ha megint daft punk koncert lesz
- dombornyomott bankkartya, na ezt is el kell intezni, mert nincs, de ha neten akarok bakelitet rendelni akkor elengedhetetlen, marpedig akarok
- tarsasag, majkelnek lyukat kell beszelnem a hasaba, h itt lesz neki csak igazan jo...
- hazipalinka, ebben segithetnetek, ha tudtok vmi helyet ahol lehet jot kapni szoljatok
- egy doboz konyakos meggy, olyan nagyra vannak a bonbon-jaikkal, kicsit visszavagok
- kolbasz, amennyit csak lehet, meg ov gyanant a derekamra is kotok egy masfel metert
- piros arany, orias, csemege es csipos
-
meg bovitem a listat ha vmi eszembe jut, most pedig elmegyek es letusolok, mert nem birom elviselni ezt a hoseget any longer...

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

nem tudom volt-e már, de miért esznek ilyen kevés húst? és ha ennyire nem esznek akkor miért nem tanulnak meg legalább rendesen vega kaját csinálni? fruzsi egyszer írt nekem kézzel egy vega szakácskönyvet, majd beszkennelem neked. imádok belőle főzni, te meg talán ott bedobhatod majd.
25 emberre négy szerencsétlen grillcsirke...?! ilyenkor mi van? elveszel egy egész szárnyat és a kezedre csapnak? vagy mi?