szombat, július 21, 2007

sleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepy

szombat delelott.
a tegnapot akarcsak az egesz kommuna en is a takaritasnak szenteltem. reggel 9-tol tisztogattam a lk-t, megepitettem a takolmany 2.0-t es lecsereltem a szunyoghalokat. t2.0 ugy erzem ezuttal stabilabb lett, hozzatettem meg egy nagy lecet, belecsapkodtam meg 17 szoget es a tetejere raraktam 2 hatalmas kavicsot. szoval most mar mistral biztos. ( a mistral biztos h szetkapja, hehehe)
a delutant a konyhaban toltottem, onkent, mert szoltak, h ma senki sem akar fozni, ugyhogy ha gondolom... ezt a kotelezettsegemet utalom a legjobban itt. de mindegy, mindent a kozossegert. megint lecsot kaptak az arcukba, de ezuttal nem hagytam h morgo telebassza rizzsel. arra viszont nem tudtam ravenni oket h egyenek melle kenyeret, minduntalan a fott krumplit eroltettek. sot, nemelyik finyasabbja (morgo of course) meg a paradicsom hejat is elkezdte kihalaszni es a tanyer szelere tolni. megjegyezte, h nnna ugye ezert kellett a mult heten meghamozni a paradicsomot, mire korbekerdeztem az asztalnal h meg kit zavar, senki masnak nem volt vele baja. erre elhalgatott. kulonosebben nincs baj a novel, csak imad parancsokat osztogatni, meg beszolni, h mit hogyan kell, meg sem varja h mi a te elkepzelesed... nem tul nepszeru a kozossegben.
ma reggel fel tizkor keltem, reggeliztem. felhivtam borikat. elvtarsaim eltuntek. asszem a haz melyen husolnek, filmet neznek... en kiultem ide a mega kenyelmes tornacomra, felraktam egy nightmares on wax lemezt es irkalok. belekezdtem egy nagyobb lelegzetvetelu iromanyba is az itteni eletrol, de meg nem fejeztem be es el akarom olvastatni borival mielott felrakom a netre. semmi nagy ujsag nem lesz benne, inkabbb csak egy tematikus osszegfoglalas. olvasva az otthoni iteletidot nincs is kedvem elindulni. itt ugy alszom mint a bunda, de emlekszem h tavaly hogy szenvedtem a hosegtol ejszaka... remelem vampirnak van propellerje. azt irtam h nala fogok lakni? igy jo sokat tudunk majd egyutt lenni, ocskosnek sem kell kikoltoznie, nincs messze az en lakasomtol, tuti ugy ahogy van. kene ide mellem egy hutleada, tele jeggel meg sorokkel. elkezdenek mar inni igy 11kor es delutanra mar csontreszegen kovalyoghatnek szeles e wilagban. nnna majd ha megjon norika. a varosban nem voltam kint sztem egy honapja, kb miota elfogyott a penzecskem. najo inni kint voltam a tobbiekkel, de ugy ertem h csak csatangolni.

1711
bejottem a hazhoz a nagy delutani sziesztam utan. ma egesz nap csak aludnek. fogalmam sincs h a tobbiek mit csinalnak. asszem ez az alomkor azert van rajtam, mert mar szeretnek minnel elobb tul lenni az elottem levo 2 napon es ujra egyutt lenni a barataimmal.

Nincsenek megjegyzések: