szerda, július 04, 2007

farm life





1024

hip hop jon vuk. nem, nem hanytam. csak ez jutott eszembe.
reggel 7kor felkeltem kozponti partutasitasra. reggeliztunk, majd gyomlaltunk idaig. szeretek gyomlalni. kint vagy a szabadban, kedves emberek korulotted, lehet kozben beszelgetni vagy zenet hallgatni, es nincs mas dolgod, mint a dudvat kihuzogatni a foldbol. ez nagyon megy. neha egy egy nagyobbnal segitseget kersz es mint az orosz nepmeseben a repaval ketten szakajtjatok ki a foldbol azt a zold semmirekellot.
a mistral megerkezett es eroszakosan lokdosi takolmanyomat. ami eddig minden probat sikeresen kiallt es mellem buszkesegtol dagad.
irtam mar a hazrol aminek nincs teteje? itt van az lk-m mogott es iden oszre be is fejezzuk, csak varunk a tetoszerkezetre, mert azt egy masik kommunabol hozzak. nagy esellyel mire visszaerek mar kesz is lesz a maison(haz) es talan meg kulon szobat is kapok benne. ha meg megsem akkor atkoltozom egy masik, ennel sokkal nagyobb lk-ba. pedig jol elvagyok ebben is.
hallom ahogy a kovek ugralnak a lk tetejen. a szel belekapaszkodik a pokrocba, az felduzzad mint egy vitorla es probal szabadulni a leszorito kovek sulyatol.
lassan a veget jarja a dohanyom es ugy dontottem, h nem veszek masikat. egy 40 grammos drum masfel hetig kitart, ami nagyon derek teljesitmeny es hobbi dohanyos szinten is megallja a helyet.
valtozo hangulatban vagyok es egeszen apro dolgok kepesek megvaltoztatni a kozerzetemet. neha fogast talal rajtam az elhagyatottsag erzese, a maganyossag es leginkabb a meg nem ertetteseg, majd hip hop (jon vuk) ujbol minden szep, gyonyorkodom a termeszetben vagy orulok h vkivel 4 szot beszeltem franciaul.
ilyet meg nem tapasztaltam soha. eddig mindig voltak korulottem olyanok akikkel el tudtam beszelgetni, meg tudtam ismerkedni or more. bizom abban h ez ertekes tapasztalat es hozza fog segiteni a kesobbiekben, h elerjem a celom. ami meg mindig nem teljesen vilagos. borika meselt tegnap egy horror storyt egy otthoni kommunarol es azota elont a barna hacsak ragondolok, mien es mennyi veszodseggel jar belekezdeni egybe. ami szent, h ez az az eletforma amit elni kivanok. minden mas csak penzhajhaszas es arra valo varakozas h ugyan teljek mar el ez a honap es kezdodjon a kovetkezo. aminek semmi ertelme sincs. eszembe jut a biztonsagi or a mexikoi uti burger kingben. minden nap 8-9 orat setal fel s ala az asztalok korul es what for? x osszegert, ez aztan az express yourself. hamar eltelik igy az elet azert. ijeszto, nem? amennyiben femerul benned a kerdes h mennyivel kulonb 7kor kelni es gyomlalni, raadasul ami meg elkepesztobb h mindezt ingyen, a valaszom az h szamomra az anyafolddel dolgozni a barataimmal korbebastyazva, es a lenyeg h magunkert, fonok nelkul, a sajat temponkban, viccelodve, mosolyogva, azert h legyen etelunk, tobbet jelent, minthogy 4 havi sporolassal vehetek egy szinesebb tv-t vagy egy hullamosabb sutot. regen ki sem lehetett robbantani a benettonbol, kaptam is a kritikat rendesen h bolond vagyok, mert dragabb ruhakat keresve se talalnek. to b honest meg mindig azokat hordom, egesz jol birjak, de h ki nem adnek vagyonokat megegyszer egy polora v gatyara az szent. amirol nem tok lemondani azok a lemezek. a shoppingolasi vagyam ezt az egyet nem kepes feladni. rendre nezegetem a neten hol mennyiert lehet megvenni ezt v azt a lemezt. marhasag mert nincs jelenleg se penzem se dombornyomott kartyam. huhh penzrol jut eszembe azt szereznem kell.



1424
chat-eltem sokat rumieval. istenem, meg mindig o a leggyonyorubb no a wilagon. mar 2 eve h rovid romancunk veget ert, de nem heverem ki amig elek az biztos. imadok meg ragondolni is. sajnos a lemerult az aksi, ugyhogy megszakadt a beszelgetes, de jobb is igy. meg fel ora chat es tuti bekattanok. hagyjuk is ot meg ezt az egesz temat.
ebed utan lk-m fele vettem az iranyt.
a latvany ami fogadott...


az bizony. a kurva anyjat. mistral vs takolmany 1:0, kiuteses gyozelemmel nyert a termeszet nyers ereje, diadalt aratott nagy gonddal osszetakolt kis teraszom felett, feladva a lecket, es ravilagitva, h ha ujra megprobalom hasznaljak tobb szoget.
a kepen latszik az is, h kb mi tortent volna ha a kritikus pillanatban a szekemen uldogelek bekesen cigizgetve pld. meg mindig az agycsimbokjaimat mosnak le a lk oldalarol a tobbiek.
1812
szieszta alatt megneztem a 4szoba c. filmet. eszembe jutatta azt az ido amikor en is bellboy voltam. persze nekem nem kellett kadba onalizalnom v kisujjakat csapkodnom, maximum 4 hetes karrierem alatt egy lotyoval cseveresztem egy oran keresztul, de az is eleg volt.
a tobbiek megint munkabeszuntetnek es tortat sutnek. en visszajottem es felraktam par lemezt, de fene tudja van ugy h nem all ra a kezem es egy ertelmes mixet sem sikerul kicsikarnom a crossfaderbol.
elvtarsaim hiret vettek h a blogon szerepelnek es mindenki tudni akartam h mit irtam rola, plus milyen becenevvel lattam el. project1nek termeszetesen nem kotottem az orrara, annyira meg o is tud angolul, h kenyelmetlen kerdesek zaporozzanak.
mivel ebedre megint kuszkusz volt inkabb betoltam 2 vajas kenyeret, ugyhogy most ugy erzem kilukad a bendom. megyek es eszem egy harmadikat is es racsatlakozom a netre.


Free Blog Counter





2 megjegyzés:

Névtelen írta...

szeretem a blogod haver. fatboy meg uton idefele! ajanlom a februari P1022953at, c u in aug ;)

Unknown írta...

parklife!