hétfő, július 16, 2007

emergency on planet earth

atmentunk szombat este toto lakasara. ott before-oztunk a tuzijatek elott. miutan mindenki bevedelt bementunk arles kozepebe, ugye a rhone folyo szeli kette es hid mellol neztuk vegig ahogy a pirotechnika szinesre festi az eget. engem kulonosebben nem buvolnek meg a tuzijatekok, a hangjat jobban szeretem mint a latvanyt. betertunk meg kedvenc austral kocsmankba inni parat, majd hazaautoztunk.


vasarnap semmit sem csinaltam. neteztem, toltogettem. este julien-nel ps2-ztunk. ennyi. szoltak h reggel 0630kor keles mert ultetunk.


ma reggel le is zavartunk 2000 salata es 4000 hagyma palantat. most mindenki pihen, mert delutan folytatjuk. ez meg 3 napig megy majd igy.

indexen olvasott cikk alapjan kitoltottem a mekkora a foldi labam kvizt es meglepo modon 3.2-es ertek jott ki, amit en nagyon magasnak erzek plus egy kedves lebaszas h


IN COMPARISON, THE AVERAGE ECOLOGICAL FOOTPRINT IN YOUR COUNTRY IS 5.3 GLOBAL HECTARES PER PERSON. WORLDWIDE, THERE EXIST 1.8 BIOLOGICALLY PRODUCTIVE GLOBAL HECTARES PER PERSON.IF EVERYONE LIVED LIKE YOU, WE WOULD NEED 1.8 PLANETS.


nnnna a test itt el is vagta magat nalam. http://www.earthday.net/footprint/index.asp
nem eszem hust csak egy heten 2x-3x, nem jarok tomegkozlekedessel, 25en elunk egy fedel alatt, amikor autozunk akkor is tele pakoljuk elvtarsakkal, nem vasarolunk cicomazva becsomagolt elelmet, hanem helyben termesztjuk, mi az anyja picsajat akar meg? ha mindenki igy elne, 1.8 fold kene. nem mondom nem artana ha lenne megegy.
megcsinaltama tesztet az otthon elt eletvitelemmel. 5.4 pont, 3 fold kene. naja haat kerem ehhez kepest most jobb vagyok.




ujabb kommunista szintet leptem, mar ok veszik a cigit nekem. ez mar valami mi?

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Megcsináltam én is, nekem 1.4 Föld kellene, a Total footprintem meg 2.5.
De szerintem is hülye ez a teszt.
Pusz
Réka