hétfő, július 02, 2007

manday

manday 2005

itt az ido h alkossak, de fulig szaros vagyok, ugyhogy igyexem gyorsan letudni eme tennivalom.
a tegnap folytatasa. ebed utan elmentunk focizni. ezt minden heten eljatszuk. osszeverodunk tizenakarhanyan, kiautozunk a focipalyara es 1,5 - 2 oran keresztul rugjuk a bort. a sracok egesz magas szinten muvelik ezt a sportot, en teljesen falabu vagyok. egyetlen sikerelmenyem az volt amikor rendesen felrugtam az egyikuket, igy megszerezve a labdat, majd visszadtam, h elvegezhesse a buntetorugast. nem haragtartok, de kb 10 perc mulva mar a foldon fekudtem egy eleg szabalytalan szereles kovetkezmenyekepp. whatever.
foci utan masfel platonyi egyenkent 20 kilos szenabala vart reank, h rendezett sorokba pakoljuk a pajtaban. ezzel is elpocsoltunk 1,5 orat. a vegere meg elajulni sem volt erom. vacsi utan osszeestem a lk-ban es aludtam reggelig.

ma lassan indult be a nap. asterixxel foldet kavargattunk, amit nem sokkal kesobb kinyomtattunk. pontositok. vegy egy hatalmas kadat. tegyel bele tragyat. pusztan novenyi eredetu compost, semmi loszar this time. ontsd fel vizzel es kutyuld, majd a lavor mellett levo gepbe adagolva printeld ki. a gep vmi guttenberg mutacio lehet, a belekerult foldet osszesajtolja, majd felkockazza 10x10-esre, majd lyukakat fur a kozepebe. ami azert nagyon hasznos, mert kesobb, mi ezekbe a kis lyukakba szorjuk a vetomagot. ma foleg brokkolin volt a sor. ahogy itt az lenni szokott, nem maradt el az egymas finom basztatasa. egy ovatlan pillanatban 2 lany elkezdte ket marekkal hajigalni ram a vizes ebenfekete humuszgazdag foldet, majd revansot vettem az egyiken a polojaba gyomoszolt sarral. ezt kovetoen egy fel liter viz csapott nyakon a masik altal. jol van. befurodve leultem a haz ele a tobbiekhez, h majd csinalok egy cigit es kipihenem a sokkot. paula szolt h c'mon atti folytatjuk, megkerdeztem h mit a munkat v a harcot. a valasz egy fel kancso viz volt a nyakamba, miszerint mindkettot. kb. igy megy itt a munkanak nevezett tevekenyseg. lehet h gyerekesen hangzik, de en nagyon elvezem.
agro info. ugy szamoljuk, h kb 70%a a foldbe tomkodott magoknak serken majd eletre, amit nem tok megallapitani h jo v rossz arany. igy nyaron mar 2 heten belul el is tudjuk ultetni oket.
nemsokara vacsi es nagyon fincsi illatok szalltak ki a konyhabol, ugyhogy i am looking forward to eat. elobb persze zuhany.


uj beastie boys-t nagyon tom ajanlani mindenkinek. instrumental az egesz album, ami nem meglepo, hiszen az elozo albumon nem volt egy instrumental szam sem, ami nem igazan jellemzo rajuk.
mas most nincs.





Free Blog Counter










Nincsenek megjegyzések: