péntek, július 06, 2007

meleg van

nincs agyam
egyfolytaban 7kor kelunk es melozunk eleget ebben a dogmelegben. viszont rajottem a neha ramtoro szemfajas okara. szenabala dobalas kozben a beleszalldos a kukucskalomba a fu es megbant. egy elvtarsno mellettem mar megint uvolteti ezt a szemet fr hip hop-ot. hidegrazas jon ram tole. mind a csajtol, mind a zenetol.
tegnap szulinapot unnepeltunk, en benyaltam par sort es miutan az elfogyott raalltam a vbk-ra. megkostoltattam kamaszkorom egyik legnepszerubb italat bartaimmal, de nem izlett nekik. pfff... megint diszkot rendeztunk, eszrevettem magamon h egyre rovidebb ideig birom elviselni.
ma miutan 7-12ig a mezon balaztunk hullakent estem ossze a lk-ban. beraktam egy joey dvd-t, majd egy masikat, aztan az ebedido eljott, de nem birtam abbahagyni a filmezest. 6 oran keresztul bamultam j. kalandjait, kivegezve ezzel az elso evadot. a masodik sajna nincs meg, pedig megol a kivancsisag h mi fog tortenni.
kristi baratom megszerez nekem egy lemezt amire mar regota ahitozom es aug 20-an vegre ujra talalkozunk is. mar megeri hazamenni. mar kevesebbet kattogok a hazautazason.
szep napot mindenkinek.
pisz

Nincsenek megjegyzések: