péntek, április 01, 2005

waiting for the sun

Na szóval, 6.-án fogok indulni Ciprusra. Majd' minden nap felhívom az összekötő csajt és kérdezgetek mindenféle hülyeséget. Szerintem már utál. Most úgy állunk, hogy szerződést csak kint fogok kapni, mert nem készült el. Írtam egy levelet a hotel igazgatónak (many thanx 2 bori), amiben megerősítést kértem a kiutazásommal kapcsolatban. Jó lenne egy szerződést látni legalább. Úgy látszik, hogy egyedül megyek, kiváncsi vagyok, hogy mi fogad majd ott kint.
Már kezdek kicsit parázni is. Még nem fogtam föl, hogy mi mindenről kell lemondanom, nem is akarok belegondolni. Igazi rokkenroll lesz.
Vámpírka tuti, hogy nem jön. Már nem is bánom, megértem...
A lemezjátszóimat nem fogom tudni kivinni. Minimális esélyt látok rá. Ez szomorít el igazán. De a lemezeimet akkor is kiviszem, legfeljebb majd homokból formázok lemjákat...

21.28

Folytatom...
Ott tartok most, hogy írtam levelet Ciprusra, nem kaptam választ, úgyhogy fel is hívtam, de csak a titkárnőjével tudtam beszélni. A magyar kapcsolat sem válaszolt még semmit. Holnap majd felhívom. Hétfőn át kell vennem a repjegyet, de azt sem tudom, hogy melyik társaságal utazom ki. Ez most valami nagy humbug vagy csak nagyon szarul van szervezve. Remélem utóbbi. Nem értem miért így történik ez a dolog. Félek attól, hogy nem lesz semmi az egészből. Vagy hogy eladnak kurvának :)
Mindegy... majd kiderül... most jön vámpírka, berúgunk, megnézzük a Rocky I-et, ilyenek...

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

kicsim, át ne basszanak!!!