vasárnap, április 17, 2005

french kiss

so, eltelt az elso het, ma van az elso day off-om is. bejottem coral beach-re de a tengerbe nem mereszkedtem. hideg, meg a szel is fuj.

osszefoglalok... pincerkent dolgozom. nem szeretem ezt csinalni, olyan erzes, mintha capa lennek, korozok az asztalok kozot es lecsapok a gyanutlan tanyerokra. lehet h atjelentkezem ejjeli ornek vagy recepciosnak. a fonok (okoska) csak kicsit fasz, a nagyfonok (ragyas) ostoba bunko. mindenki utalja.

foleg franciak vannak a hotelben, meg par nemet. egy 15 eves francia lanykanak meg is teccettem, amit azzal fejezett ki, h a baratnoivel 23-ig uldogelt az etterembe es "szemezgettunk". mint az oviban. miutan ez mar 3 napja ment igy, mar kezdett kinos lenni a dolog. a lany gyebkent csodaszep (engem vampirkara emlekeztett, de lehet h csak azert mert nagyon hianyzik) viszont nem beszel angolul es 15-16 eves. tegnap elott este osszeszedte minden batorsagat es bejott a konyhaba majd vmelyik barinoje kozolte h az apja meg akar hivni egy italra a barban.
odamentem melo utan, nagy egymasra vigyorgas, kinos is volt, apuka merev reszeg volt mar es kiabalt, hogy "aaa attila... she is bjutiful iznt????" sajnos ragyas is ott volt a barban tehat en nem ihattam veluk. a lanykaval tobbet nem is tudtam beszelni, apuka meg osszehanyta a bart a 18-20 tequilatol. felmostam...
masnap haza repultek...

az itteni csajok olyan rondak hogy agyubol lonem ki mind. a turista lanyok vagy nagyon tinik (meg nekem is nagyon pedig nem voltam valogatos) vagy dagadtak. ide senkit nem engednek be 18 ev folott vagy 85 kilo alatt... mongyanakle

tegnap este bementunk tunci uj feka lovagjaval Pafos bar street-jere. erdekes. jo no egy darab se. az osszes gorog ordog egyforma. a diszkokban olyan nyalas alakok vannak mint mondjuk a high lifeban lehettek nalunk anno. fekete furtok hatra zselezve, streccs polo, bajvigyor. egyetlen jo diszko a Starsky and Hutch, ahhol hip-hop, rnb, 70-80 zene szol, jol nez ki es lehet h jacchatok ott vmelyik este. a feka lovag beprotezsal... jolenne

mivel ma van az elso szabadnapom ezert ram is tort a honvagy. vagyis inkabb ti hianyoztok. MO nem annyira. nem akartok kijonni? keresnek sok embert meg. vampirka te foleg.

az orszag csodalatos. mindig sut a nap, az emberek annyira kedvesek, hogy azt ugyse hinnetek el, hiaba irnam le. szembe jon veled vki es rad mosolyog, koszon, udvarias, sugarzik a jokedv. teccik.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

nahat, nagyon orulok hogy ilyen jol vagy ticikem. nemtom tudod-e, de nekem meg megvan maltara a repjegyem, en is fogom blogolni lefele a torteneseket, csak nekem valahgy beszedesebb lesz az url-em, igy: majkel.freeblog.hu, meg nem jegyeztem bele semmit, mert azon kivul hogy varom a majus 9et nem tortenik semmi izgalmas. vagy szamoljak vissza igy online?: mar csak 21-et kell aludni. the jo eg az meg 3 het!! sok :-/
egyebkent szerintem kuldd korbe megegyszer a blogod url-jet, mer a corvinon kivul senki sem tudja, en is csak az emil cimed @ elotti reszere kerestem ra guglival naon lelemenyesen, de nem mindenki ilyen okos aki kivancsi rad. szoval kuldd csak szepen korbe.
vigyazz magadra, es vagasd le a hajad mer jon a pizzake'pu" szallodaszorny. szia, en is nagyon szeretlek :) Majkel

Névtelen írta...

Leckesztesd meg a S&H -ban a pocsoket a lemezeiddel vagy forditva. A tinilanyok meg mennyenek mosogatni mind!
8-)

Névtelen írta...

szia attika!!!
Hat kepzeld, vettem vadiuj mp3lejatszot, es eloszor a killbillt hallgattam meg, es rogton elerzekenyultem. Elkeztetek hianyozni, en is kb 1 hete nyomom itt Michiganben...Es bizony, akkor jott az elso honvagy:) Ha tehetem, majd megnezlek:) de addig is legy valogatos! Bettylove

Névtelen írta...

hoppá, májkelnek is van blogja? :)

Szuper65 írta...

mint irtam a kocsog mailcimem beszart. juz disz: attila_ticz@freemail.hu
pisz