szerda, április 13, 2005

attention

nna emberek... itt a nagy lehetoseg azon ferfiak szamara, akik olvassak a blogomat, hogy kijojjenek eme meses helyre es dolgozzanak velem.
a munka: ejjeli or a szallodaban. nyugis melo, neha korbe kell setalni a hotelt, szetvalasztani nehany bebaszott angolt, rendre teremteni azokat akik kovel dobaljak a repuloket...
fizu: megegyezes szerint, kb. 550 euro/ho
szallast adnak, nagyon jo kis keconk van nekunk is, repjegyet fizetik, szombaton kellene jonni :)
2-3 embert keresnek.
kellenek meg profi felszolgalok, pultosok (vampirka gyere) is.

a kurva leveleimet nagyon nehezen tom csak menezni mert nem tom h kell belepni...

ti hogy vagytok? en remekul. a meo mar jobb, mert kezdekkepben lenni. a talcat meg mindig foldhoz akarom csapkodni neha, de eddig csak egyszer ejtettem el es csak a kesek borultak a vendegek olebe.

delutan dolgozom minden nap. 15-23-ig.
kocsival visznek-hoznak. a vendegek jo fejek. kollegak is.
a hajam levagattam, sajna... oda is jott a fo fonok (fikuszkukisz) es megkerdezte h mikor fogom levagatni. mondtam neki h most vagattam le 2 oraja, csunyan nezett es elment...

most coral bay-en vagyunk enikovel es a tengerbol masztam ki vagy fel oraja. hideg es sos es vegtelen.

a lemezjaccos arcokat nem talatam meg, de venni fogok egy aktiv kishangfalat es azzal nyomatom majd.
tegnap a barban mar Fugees-t hallgattunk.

szerzodesunk meg nincs. :(

ineternet cafe pafoszban vagy itt a coral beach-en van, szoval 2-3 naponta tok csak jelentkezni. eleg draga a net meg a busz is.

a gmail accountom kiesett a hulye fejembol, irjatok a attila_ticz@freemail.hu ra.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

vigyázz, tökön ne késelj valami vendéget

Névtelen írta...

hajra atti!
en sajnos nem mehetek ornek, mert tul kegyetlen vagyok, a karatet is ezert kellett abba hagynom...
fejet meg kopaszra, ugy is tok csunya vagy nem szamit semmit, legalabb a fonok beken hagy :)

ui:lipy mi az elerhetoseged?

Névtelen írta...

en vagyok az Anonymous, csak ez a hulye rencer elfelejti a nevemet :)

Szuper65 írta...

a kepekhez kulon progi kell, de kiirom es elkuldom neked a cd-t postan, majd ujjetek ossze oszt nezzetek meg, akit erdekel...