szerda, március 30, 2005

girls can be cruel... boys 2

Akkor a mai napról is pár szót,igen keserves éjszaka után felkeltem 10.30-kor. 12-kor tali bettylove-val, Kajáltunk a Zamatkában, majd hirtelen felindulásból elkövetett fogorvosi kezelés következett. Időszerű volt. Főleg így indulás elött. Mert bizony ott álok elötte, csak fogalmam sincs, hogy pontosan mikor is. A nő, akivel tartom a kapcsolatot semmit nem tud mondani, csak azt, hogy kb.4.-én repülünk és nem lesz gond...kb... én pontosan szeretném tudni. Lehet, hogy írok egy levelet Antonis bácsinak és megkérdezem tőle. Kicsit elkalandoztam.Fogászat után kimenetem a Városligetbe Krizsivel kószálni, később Valérka is csatlakozott. Már itthon is jó meleg van, mi vár rám majd Cipruson??? Hazajöttem, pakolásztam, neverwintereztem, nemsokára jön Vámpírka.
remélem ma jobb hangulatban leszek, mint tegnap este.

Nincsenek megjegyzések: